2023年7月28日 星期五

英倫親子遊Day 0

朝早五點半至起身拉筋梳洗番工,夜晚就CALL的入機場搭長途機 。                           
相隔4年,小學生已經係準中二生,開始從螢幕去探索網絡與現實纏繞既世界。
少主細個時會模住玻璃窗望飛機,而家只會望一兩眼,之後再繼續望電話。4年無困獸鬥去旅行,緊張自己腳力不繼,又擔心多磨擦。
今次係窗邊既三連位,我唔洗同陌生人坐隔離,起飛前自拍合照~
長途機同之前既短線機有唔同,定係疫情下有翻新?座位背既螢光幕好似大過及新淨過以前。
原本downnload定<<模範的士2>>,點知機上既娛樂介面都有,一於同步比較吓,都係我個電話芒色水好啲~
 長途機伴侶之一-house whisky酒壼,今次帶既係竹鶴17年。
起飛一陣(近1點)就開始上餐,晚餐都係台灣女生放工係市中心買茶木外賣番屋企,所以大家都食得落呢個宵夜餐。
我揀咗中餐古法鹽焗雞,因為黎緊有一段時間無中餐食嘛~驚喜在有"鬼佬"手工啤酒揀,雖然唔係飲開既IPA,但呢款LARGER都唔差。話晒14個鐘機,人生第一次著壓力襪作應對,始終不再年輕。平時番工太攰兼長期睡眠債,機艙一熄燈我就訓覺。
PS:人家於機場巧遇同事送個女搭長途機去親戚投宿過暑假,唔知第時我哋會否將幸男託付德輝過暑假呢?