2023年7月29日 星期六

英倫親子遊Day 1

對上一次長途機已經係結婚個年去關島,事隔16年,今次一家三口登陸英國希斯路機場。
幸男拉住hand carry喼,大家一齊等寄艙既行李由運輸帶送出。
拎齊行李就經預約好既接送司機,帶我哋去機場既停車場上車。途經既交通路牌,滿滿英殖時代既味道,好似重溫80年代既香港背景You Tube片。沿途唔少舊建築物,最經典既莫過於係紅磚外牆,仲要係麥當勞添。
大半個鐘車程到達是晚下榻既酒店,由於未到。check in時間,只能將行李暫存大堂。
酒店大堂以球會簽名波衫作主題,切合晒今次英倫足球之旅既主旋律。
幸男搵到愛隊既波衫,展示既位置非常方便合照。
酒店隔離就係溫布萊球場,所以大堂既佈置主題係呼應著地標。
九點都未夠,街上開始多番啲行人,見到外送單車手。
天氣清涼,空氣亦比香港好,領隊邊睇電話邊視察附近食店。
行咗一陣,我哋揀咗呢間cafe,貪佢門面好啲同選擇多啲。
入到去望餐牌,除咗英式早餐外,仲有中印食品選項,睇黎中印都係主流既當地居民。
等上餐已感受到慢活節奏,唔好睇少呢份無跟餐飲既早餐,差唔多每人一舊水。等餐期間,見到街上唔少人行去教堂,散步或跑步。
Beef and Onion pie加chips(£9+£2.5),希望個pie係店廚自制而唔係翻熱現成急凍貨.......
食完早餐,向附近既OUTLET進發。
Outlet以運動服飾為主,兩母子都有收穫,人家買咗件最新既女裝英格蘭波衫。
十一點幾,幸男話有啲肚餓,於是幫襯酒店附近既雪糕車。番去酒店詢問,都係未有住客check out,一家三口係二樓既坐位小休一陣。
見有時間,行樓梯上埋去球場影相,其實晏啲我哋都會去參加觀光團。
領隊話睇社區盾當日,車站出口既呢條街就會塞滿兩隊既球迷。
酒店隣近鐵路站,行入去詢問如何將幸男張oyster咭(當地既八達通)轉為學生收費。
實在太攰喇,一齊入咗間cafe邊飲邊坐吓。
行行吓入咗間噏dup啲既運動店,竟然發現人家件女裝英格蘭波衫平咗£5,揼心口......
午餐時間都未醫肚,上酒店房放低行李,就趕落番去附近既老麥買20件既麥樂雞番上房食。
咁趕就係join溫布萊球場既導賞團,成日睇波都有介紹球場外有傳奇BOBBY MOORE既銅像,今次可以近距離從自己既視覺出發。
入場後,先係博物展覽區自行發掘及觀賞歷史精品。
古人智慧既初代球場閘欄,有效讓球迷有序地逐一入場。
有隻高仿足總盃陣列,遊客可以拎住黎影相留念。
可惜呢個時間無啤酒賣,其實今次去英國係想飲TETLEY'S......
唔知呢個社區慈善盾用咗幾多年至退役呢?
樂隊表現都有波衫?做心心手勢既呢位領隊,知唔知0架呢?(影果位都係打BLOG至發現)
球賽同演唱會我都可以理解,但電單車又真係超出我既想像。望真啲,應該係細cc既車種,我見電視見日本而家都有呢類小型電單車比賽兼落注。
為兩位遠道朝聖既球迷影相留念,可惜未能帶A7iii入場。
年青人視點下既父母,不修邊幅既父親,髮型愈黎愈似三笘薰。
PRESS INTERVIEW ROOM,兩母子扮見記者。
導賞團導遊幫我哋一家影完相之後,原來佢影咗張sefile俾我哋~
入到球員更衣室,大家都爭相去搵心儀既球星波衫合照。
人家當然係追神射手簡尼。
趁人潮散退,可以影張wide少少既角度。
更衣室之後既check point,當然係出場通道以及球員後備席望住既景觀。
草地當然係立入禁止,但可以一嚐領隊既視野。
唔記得係gift shop影相,只係應兩母子之請,與簡尼大海報合照。
夜晚係酒店餐廳用膳,唔洗再四圍搵地方。由第一次家庭旅行開始,我哋總有一晚係住果間酒店用餐。
英國夏令時間晚上七點,天都仲未黑,餐廳晚市無朝早見咁多人。
入鄉隨俗,無凍檸檬茶飲,轉飲LEMONADE。
一人一扒餐,幸男揀咗Peppercorn Sauce,薯條當飯食。酒店房係細,而且花灑都有啲唔似酒店,水壓不足,又無雨淋。今晚真係要好好訓一覺,因為jet lag加無訓過而週街蕩。
PS:幸男依舊臨落機至黎訓覺......