2007年7月17日 星期二

底線

今朝收到老媽既電話,但係miss call.番晏時,三點左右得手啲,就打電話俾老媽,但飛留言.
五點半左右,老媽打番電話俾我,話唔滿意我既交代,又講到屋企唔愉快既事唔係佢引起既.我講番老豆有病既事,佢只係話"佢無病,你問佢啦,你問佢啦"但老豆既lab result明明確確寫住正常.跟住又一大堆歪理,又話你有你既幸福囉,你都會有仔女架,意思話會有報應諸如此類...

八點半左右,老豆打黎,話老媽問我有咩唔開心屋企,我話都講咗,只係佢唔接受.跟住大佬聽電話,話我係咪"呢"埋一世,係咪無腦,我火滾到破口大罵幾句,再"cup"線.我只係接受唔到一個充滿暴力,謊言既家庭,至所以選擇離開,點解仲可以調番轉話係我既問題?九點幾左右,老媽同大佬仲上台灣女生屋企,打搞伯母,講埋一大堆令人難受既說話同無禮既質問......

係老媽既思路,佢就係真理,道路,順我者生,逆我者亡.明明係佢錯,佢都會將所有責任罪名推到別人身上.屋企咁不和,都係佢太過霸道.我仲好記得年三十晚佢用電話"車"老豆隻耳,流晒血,我番到屋企時,佢仲好得戚咁話"拉我呀,報警拉我丫"之前幾次阻止佢打老豆時,佢都係話"點解我唔打得佢呀,我鐘意打就打"
個晚係急症,我好堅持報警,等佢知道咩叫過份,如果佢係需要見心理醫生或社工介入的話,就順便等報警一次過做埋,反正你叫佢去睇,佢一定話佢自己無問題,無需要外人插手.好可惜,懦弱既老豆唔想多事,而成日話我無腦既大佬話唔係咁樣黎處理件事,反對報警.

既然屋企裡面,個細仔唔認同阿媽既做事及對待老豆既手段,做老豆既每日都擔驚受怕俾老婆打,失去理性既電話粗言穢語疲勞轟炸,呢個家又點會開心,仲有咩資格去辦喜事?

做阿媽既都唔接受自己既行為令兒子討厭,為難,只係覺得做仔既要服從父母既安排同睇法,因為係佢心中,只係佢係最啱,佢就係世界既法則.

結婚係一對新人既事,如果主角都無主動同話事勸的話,咁豈不是番到以前古代父母作主,幫個仔搵老婆,安排宴會,各樣細節,一對身人只有肉隨砧板上咁,任人魚肉,任人擺佈?

有人會話結婚係要就老人家,但唔通要遷就到無底線,老人家話點搞就點搞,幾無理都要做,自己幾唔想都要跟?咁結婚儀式就只係滿足老人家既一場戲子,結緍唔係應該係度身訂造,給一對新人美好又珍貴既回憶嗎?

我絶對唔認到係現今年代,結婚係滿足老人家既玩意.如果呢個世界係咁既話,我寧願殉情,亦唔願意任人踐踏我既底線,以及控制我既自由思想,摧毀我既幸福,漠視我既尊嚴.之前我已作出好多既讓步,我覺得已經係做足本份.

我係一個獨立個體,我只係想以適合我既模式去生活,關心會尊重同重視我既人,而唔係為咗做別人既傀儡,以及違己交病既事情.