2007年7月21日 星期六

個半月前的影像


一點左右訓醒,換衫搭輕鐵去接台灣女生放工,跟住就係烈日當空下行去紅橋金銘食晏,再搭960出對面海.今次既目的係去global wedding隻碟番屋企簡相.本來之前我地答應maggie姐要埋套餐外既二百張相(補多六舊水),但我地最終都因為懶同忙而無出都去交錢.估唔到maggie都照幫我地hold住啲相,話見我地住屯門,就吓我地,真不愧為同鄉~~

好在有要埋額外既相,因為有啲重要既相係原身無,好似掀頭紗咁.用佢地部mac機notebook望過啲相一次,最終都決定要多本相簿~

搭地鐵過番旺角,人家係女人街買韓劇,隨後我地就去game店換碟.經過冬甩店,見到有夏日鮮果系列,於是人家簡咗個菠蘿味,我就簡咗個桃味.


我地仲坐係門口兩個bar枱位,飲住對面七仔買既jolly shandy黎食,好似做生招牌咁,仲可以望到對面影碟鋪播戰狼300添.背脊感到涼快既冷氣,但前面就係30度有多既熱氣,唔怪得無人坐啦........


行咗陣兆萬,買咗個影月頭像,其實都望咗好多個月,但今次至捨得買.我地行番去朗豪坊既元氣排隊食晚飯,天氣熱,想食啲冷盤嘛~由於人多,我地同另外一pair情侣搭枱,見佢地有講有笑,嘻嘻哈哈,咩都笑一餐,好有puppy love既感覺,頓時覺得自己既心真的老了,可能經歷得太多不如意既事吧...我相信新既家庭會為我帶黎一番新景象!


上到車我地就係咁訓,因為人家番完早更,而我就番完夜更.番到屋企就急不及待將新買既頭像擺放出黎,世紀王SHADOW MOON~