2007年7月5日 星期四

膽搏膽的一天


今朝起身騎羊送台灣女生番工,自己再騎羊去建生買麵包做早餐.係屋企食飽飽就換衫動身出門,因為約咗阿潘去元朗百老滙睇0950個場die hard 4.0.呢幾日天氣飄忽,天文台都話今日會有幾陣驟雨同狂風雷暴,加上戲完附近又無咩特別相熟泊車位,所以行出去搭輕鐵再轉西鐵去目的地.

係西鐵車廂裡,見到後生女玩手提話當然係常事,但隔離阿叔笠住個earphone,手持住部ipod黎"簡"歌聽就真係感覺到時代既轉變,而家真係要活到老,學到老,如果唔係邊有歌聽?(而家仲邊有人賣discman同walkman丫~)我一向都係一個電腦白痴,基本set up都唔係太暁,真係要的起心肝學吓.....


開場前兩三分鐘至到售票處,由於係早場$30張飛,無得用vip咭折扣,但有得儲分.企我後面有個兩位師奶,"嘩,die hard 4.0,九點十,睇唔睇?"跟住佢地就一個箭步走去隔離窗口買飛,好似係die hard既fans咁,一至三集都有睇,睇住主角由額高變到skin head.聽落去好似係咁啱行過見到上咗又啱時間,臨時買飛睇咁,佢地既熱情,真係比得上啲後生仔女~


同阿潘入場時發現,正話個兩位死硬派fans就坐係我地隔離,又會咁橋既?之前聽德輝講話好緊湊同好睇,睇落又真係幾掂.由開場起就絶無冷場,係咁爆炸,開鎗,逃命,災難,鬥智,反擊...開場後一個鐘,男主角布斯利韋士一幕高速跳車掛彩,之後空車剷上隧道收費亭飛炸隧道口低飛緊奸角直昇機,型到爆炸!!見男主角趴番起身時又爛衫又爆缸,就知道佢已進入"die hard模式",隨後應該會係更加狂妄既反擊~~~不出所料,後半場更精采,係麻甩仔或動作片迷既你真係要入場睇呀!


睇完戲,搭輕鐵番屋企.出門時好眼訓,睇戲時好精神,返家時再眼訓,於是係客廳訓梳化.訓到點幾鐘(一個鐘左右)就醒,見出面落住雨,又無雞脾既短訊,諗住今日下午既黃金海岸曬太陽計劃會取消.突然收到雞脾既來電,話主師德輝提意照去,因為見碼頭方向有一線曙光.雖然個陣兩係停咗,但都好厚雨雲.


難得就啱人腳,咪好似die hard4.0係電視既廣告話齋"膽搏膽,鬥命硬",豁出去啦~好趕咁"陸"個杯麵食,再執埋汽水同冰種入個冰袋,攞埋個袋,就騎羊番公司同大隊會合.德輝騎住佢阿妹既羊仔,我就載埋雞脾去黃金.

沙灘人流一般,但都無咩冷清既感覺.我地鋪好啱啱買個三張沙灘蓆,set好個陣就上油晒太陽.由於好厚雲,實際見陽光既時間得個半個鐘唔夠,中途落過細雨,我地開傘打住.後尾落大雨就捲蓆走人,係更衣室隔離既大亭避雨同輪流入去沖涼.等到停咗雨我地至去攞車走人.

回程時德輝係馬會天橋右轉落青山公路時,係馬路接駁住金屬片上失平衡,好在德輝救車成功,再次返回正常航道.係公司更衣室放低沙灘蓆,就一齊去西鐵站放低雞脾,我同德輝就係虎地廻旅處分手,各自歸家.

夜晚約咗台灣女生係市中心等,因為要去columbia攞番條短褲(買個陣無現貨,要等幾日).跟住就係大排檔食晚飯,人家仲大讚個雞煲好食~~~~
 
ps:好耐都無啲咁有血有肉既動作片o刺,而家係sell科幻,電腦特技,懸疑情節,靚仔靚女,好少係動作元素咁重同緊湊.令我咁深刻既動作片,對上一齣應該係"生死時速"~
另外而家咩都高科技,阿叔用ipod,片中既恐怖份子中坑都要用電腦set up,睇黎我都係唔會柀壞份子招攬同利用