2007年7月27日 星期五

操作手册

平時唔多睇說明書既我,今晚都要咪吓書.因為我發覺最近玩Wii時,畫面會出現一啲好似係干擾既S形波紋,完美主義既我,當然係睇唔順眼啦.(直接影響打機心情嘛~)



其實呢本野早係兄弟們送部Wii俾我個排就買落黎,因為日版機,成個menu都係日文.呢本書"應用說明"正正就有日文menu選項既中文翻譯.唔睇都唔知部Wii係有progressive scan,單憑拼音真係一世都估唔到.



set過既畫面既選項,都係解決唔到問題,明明之前都無o架?突然醒起,為咗整理客廳既電線,我將主機既插頭轉咗係另一個拖板.當我駁番原先既拖板,畫面就再無干擾lu~~好在ps2駁咗去同Wii撞既拖板時,畫面無出現干擾情況,如果唔係就真係"順得哥情,失嫂意".