2010年1月30日 星期六

鹿頸


晏晝同老豆係良景食完飯,番屋企同台灣女生騎羊去鹿頸郊遊,對上一次兜鹿頸已經係06年十一月既事.

2點半40分鐘就到鹿頸路口,依舊係相熟路邊影相留念,希望愛羊開心.影完相,慢慢兜入去,等人家可以四周望風景,以及感受吓微風..

係"陳鳯記"茶座落腳時,見到有兩架DERBI既GPS125,都幾型吓.唔怕貨比貨,大家都係FAIRING細車仔,HONDA既CB150,真係無得比....好在出車前都有掃吓塵,抺乾淨風擋,側鏡,車軨,泊定定都唔失禮.

西多士一上枱,人家就係咁切,可能俾碟上既肉桂粉糖霜吸引住~

由於無晒鹵水雞脾,於是叫咗呢個煎雞翼.

英式奶茶,無港式咁濃味,下次都係叫番港式凍奶茶~計埋人家杯凍檸茶,埋單共$63,有啲貴,好似去咗遊客區咁..............
回程行新娘潭往大尾篤,沿途見馬路上有疑似牛屎既痕跡,點知真係有隻黑牛橫過馬路!直路兼望得切,打住死火燈黎收車.我離一個半車位停定,隻牛慢慢咁行(臨上嶨位仲kick一kick前腳),好在佢無好奇行埋黎我架車.

有驚無險,總算安全到達大尾篤,見到有架新一代既400cc skywave(睇落似日本進口既水貨翻新車),兩代同堂,當然要影番張合照啦.

同人家食完麻麻地好食既豆腐花,行咗陣就騎羊番屋企.今次又追錯牌,係大埔上公路時,沙田同石崗之間,我揀咗沙田(因為我唔知石崗係上水..),結果方向錯咗,要係公路出番大埔,行多次多燈位既大埔,再上公路追石崗牌,上水,元朗,屯門.
由於唔係太多油剩,所以兜多次大埔時有啲擔心,而且唔熟路,cut唔切線,搞到要偷雞"緊危迴避".點知個頭U turn完,就有架鐵馬響住警號上黎.心虛既我見仲有段距離,於是轉入小路口,等鐵馬過咗燈位,我至安心兜番出去,繼續路程.
ps:夜晚同人家騎羊入流浮山同一眾同事食海鮮歡送福娃,但可惜星期二既男仕飯局因更期事宜未能出席...
特別鳴謝:德輝既幫忙,以及愛羊既辛勞~