2010年1月15日 星期五

雷公田-南坑排


番早更都無咁早,七點係元朗廣場集合,一齊食早餐,就係為咗同就黎番澳洲既jack少一齊行山(當踐行)~

無諗過阿jack真係行開山,全程帶住我地行,成個領隊咁.

經過農場鮮奶有限公司,由於啱啱食過早餐,所以只係門口影張相就算,無入去小食亭坐吓.

有山有水

一間被空置既小學

行行吓竟然見到有個小型羊欄,係我印象中,對上一次見真既羊仔,係細個去荔園玩個陣.我仲記得每次都會用手上既卜卜脆零食黎餵羊仔.

多變既白雲

水閘下游,水流快到玩激流都得....

負傷既要用jack少即制既柺杖,插褲袋既輝仔好似拍廣告擺pose咁.聽番德輝同表叔講,原來我以前啱啱畢業時都係好似輝仔咁瘦.經過電單車既鍛鍊同年齡增長(兼少量運動),而家個人至無咁單薄.

起初以為山火,睇真啲原來都只係雲相,唔知係咪飛機劃過既痕跡淡化中?

我覺得行山開心在一班人,開心事唔開心事都邊行邊傾,途中亙相關照住大家,甘苦與共既感覺始終係最好的~

臨近尾段,見到有架被拋棄honda街車,唯一可以為佢做既,就係幫佢留住好以片緊彎既英姿照~

行到成點鐘都未到車站,又未有飯食,於是係呢檔好似麻雀館既士多買汽水同雪糕黎頂肚,兼坐低偈吓.

鍾意村屋既原因,好可能係可以見到一大片天空,日頭藍天白雲,晚黑滿佈星星.
希望阿jack番到澳洲生活愉快,一家大細,樂也融融~
ps:晏晝係酒泉食壽司,飽到嘔.....番到屋企沖個涼就訓咗兩個幾鐘,叉完電至有力騎羊去市中心食撈麵(因為食壽司食到對飯有啲抗拒)