2010年1月20日 星期三

尖沙咀行商場


今日晏晝係stone grill同台灣女生食晏,今次都用citi bank優惠,可以享用特價餐$128.

兩個人太肚餓,只係影咗張頭盆相,主菜美國牛小柳配珍寶蘑菇就無影低......不過真係好好食~加埋一件紐約芝士餅作甜品,飽到下午茶都唔駛食.

行開街,見人家用開個袋都好殘,於是同人家一齊揀咗個袋,當係提早送既情人節禮物.

番到屋企至知原來係日本製造,真係意外收穫~

由於有優惠,所以變相以$90換購呢條頸鍊仔,人家話鍾意個鎖頭吊飾,因為我地係關島情人崖掛咗把刻有我地名字既鎖.

我都有收穫,就係買咗GUNDAM00既BEST COLLECTION(有齊兩季既op同ed歌,仲有埋隻dvd睇(開場結尾短片).咁啱又俾人家見到秒速5厘米既single,於是買埋.
ps:真係要讚吓香港唱片一位女職員,因為當我拎住隻single問佢有無soundtrack大碟時,佢用電腦check過公司無貨,再上網search過都係無,我已經覺得幫咗好大忙.當我同人家繼續搵碟時,呢位女職員走埋黎話我知原聲大碟要日版dvd連賣既set至有.相信佢一定係再係日本網站search過,我真係好感動~