2010年1月26日 星期二

和生飯店


放假唔想煮,今晚同台灣女生騎羊去和生食飯,呢度係我以前TRAINING時開始幫襯既食店,所以對我黎講係有份溫暖.

人家唔係第一次黎,之前我地一齊番夜班,如果唔係上外母家,就係黎呢度開餐,貪佢近番工.

畢業後,我有段時間係呢度買卥水鵝做NIGHT FOOD,搞到有同事(HCA eric)問我係咪同鄉潮州人.由於女同事們怕肥,所以轉咗買三文魚刺身,楊枝金露,蛇羮,外賣.....而家偶爾至黎買串燒做夜班糧餉.

泰式辣鳯爪,第二度食唔到咁辣,咁醒胃~

牛雞豬串燒,肉嫰味香,加埋沙嗲醬汁仲正!(其實店內仲有好多串燒選擇)

最後上既清湯坑腩煲,啱晒而家冬天食,一煲都只係$45咋.兩個人埋單,都只係$140有找,咁既價錢,呢個水準係超值~(好過長洲海邊大排檔多多聲)
PS:騎羊出街食飯,點對點既交通係最爽最方便~~