2010年1月31日 星期日

大假last day


晏晝同台灣女生騎羊去元朗new york cafe食晏,兩個都係叫6oz牛柳,好好食,忌廉湯仍舊甜滑,大家都食到好飽(尤其係我飲咗杯有cream鋪頂既凍朱古力).

由於太飽,所以夜晚個餐都"吞"後咗,騎羊到青山灣既大排檔,無諗過會坐滿人咁滯(星期日兼且我地近八點至到).

雖然要成10蚊一両,但我哋都叫咗印度咖喱蟹(寫住"招牌"嘛),又真係幾好食,搞到本來仲有啲滯意既我,胃口大開~

叫咗個藥膳醉雞煲,無諗過會咗大碟料,"陸"完之後肉質都好滑,有雞味,無雪味~雖然只係叫咗兩個餸,加埋碗飯,人家都話食到好飽,埋單三百蚊左右,但都覺得值價~

騎羊番到屋企,再開埋今日晏枱食飯時睇中既紅酒,真係好正,比上次另一間margaux村既酒莊出品更好不枉我地食完飯特意番完頭買(點知佢lunch hour,結果行住"小樽"買嘢黎等開門).

ps:人家竟然飲到兩杯,可見有幾易入口同令人回味