2018年12月22日 星期六

親子聖誕旅行Day 1

以往既親子旅行都係夏季主題,但今年屋企裝修工程已佔用了暑期之大假,結果順理成章變成全家首個白色聖誕旅行。
JAL櫃台check in兼寄存行李後,幸男仲寫咗張聖誕咭,寄去芬蘭既聖誕村。
幸男有幾期待坐新幹線?見佢畫咩就知。
幸男每次搭飛機都係唔願訓,臨落機既時候至會洽著覺......
廉航無既,除咗電視娛樂,當然係餐飲啦~雖然午餐只得一款,但總叫做有晏食兼唔難食,有啤酒又有雪糕。酒精效應下,邊訓邊睇咗兩齣戲(equalizer 2,銀魂2),輕鬆渡過四個幾鐘既航程 。
落機過關口,拎齊行李就趕去搞JR Pass, 我當然係負責看管物資…
堅多人,打蛇餅排隊,仲要係陸續有落機既游客填補隊尾。
原本諗住搭鐵路去酒店,點知排到五點幾班巴士既時間,於是一片心買車飛,坐2個鐘到酒店門口。上車前有啲肚餓,係機場小cafe店見有熱狗賣,點知售罄,只得幸男係便利店睇中盒百力滋……幸男出發前2日仲發緊燒,慶幸今日可以平安上機。
領隊安排既東武酒店,房間可以直望SKY TREE~全賴A7 III既5軸防震兼背照式感光件,無腳架支撐,都可以拍下傍晚時份(七點幾)既SKY TREE街景。
繼上次東京之旅既啟發,爭取時間休息,今晚我哋都係酒店食晚飯~餐廳設係酒店24樓高層,玻璃窗位可以遠望SKY TREE(男廁尿兜位都望到),顯得今次既酒店晚餐特別值得回憶~唔知3年前係SKY TREE頂層既餐廳,係咪望番呢一邊呢?
酒店餐廳既晚餐份外精緻,唔單至係外觀,連味道都係細膩~
Set Dinner既奧妙就係咩都有,兼且會安排得宜,忠誠地演繹廚師既最佳組合。
我同領隊一齊分食對方既set dinner,務求可以試到最多既菜式。
除咗食材,餐具既唯美,亦係日式料理既特式,治癒嚮往慢活既我。
兒童餐一上枱,幸男就由苦瓜乾樣變成開心果樣,睇黎佢真係好滿意咁噃~~
餐飲方面,當然係High Ball,只可惜我坐個位未能以Sky Tree作背景。
平日唔食鵝肝既我,見夠細塊先至放入口兼吞落肚......
和牛真係無得輸,再多幾碟都食得落!
侍應哥哥用領隊既手機為我哋一家三口影合照,仲好有心咁影多幾張兼高低位都有(低光下相機既優勢,高下立見)。
明明幸男話好飽,但甜品時間就好似啟動第二個胃咁,仲要一臉陶醉樣子。
食飽飯,落去酒店對面街既便利店逛吓,未見相熟喉糖......
幸男好開心,一家三口可以一齊係日本過聖誕節嘛~
酒店附近有間酒吧,其實每次去旅行都好想去酒吧飲番杯,感受吓當地酒風~
PS:便利店無咩收穫,只得呢罐SUNTORY既時令啤酒。飲落又唔太特別,唔通我俾手工啤寵壞了?