2018年12月25日 星期二

親子聖誕旅行Day 4

朝早去函館站既巴士站等車去"湯の川",因為我哋今晚要係湯泉旅館過夜。落車就望到十年前惠顧既溫泉旅館,試圖捕捉異時同空既光影。

相隔一條馬路,呢間就係是晚下塌既旅館。由於時間尚早,未能交房,我哋完成CHECK IN就將行李暫存大堂,再係附近既便利店望吓有咩買。
我哋行咗去一間舊式既日式食店,沒有半點殘破感,反而有老家既親切感。
見到有燒鰻魚定食,雖然貴點(29xx円,店員回覆一次價錢作確認),但都照落柯打。幸男食天婦羅冷蕎麥麵,領隊就叫咗份牛肉鍋。

今飽出門口至望到,該店係自1927年就開業, 應該照顧了當地3代既家庭。
食飽就去搭市電,落車徒步去五稜郭公園。雖然無落雪,但不時有寒風來襲~
人流唔多,我哋好容易就可以排隊買飛上觀光塔,護城河與土壘勾勒出既星形非常有趣。如果唔係睇過相關歷史,好難相信原裝設計為軍事要塞,而非消閑休嬉公園。

遊客唔多,用閃燈都唔怕影響力到其他人。悉心遷就閃光燈反照位為照片右邊,裁走L型邊位就大功告成~
觀光塔上有紙相框供遊人拍照用,商品部有環繞真選組主題既紀念品,但我哋不大感興趣。
反而免費既印仔,更加吸引幸男。
銀魂既土方十四郎同土方歲三既雕像,外觀上有一段距離......
大堂擺放著炮台,相信係複製品作裝飾用。
下午茶時間又到啦,領隊揀咗當地鮮牛奶。
幸男揀咗熱呼呼既粟米湯~
尋晚至試過罐裝既大沼啤酒,今日竟然有機會試生啤版~~
雖然有三小杯set,但我怕飲唔晒,所以試黑啤就算。
入黑前,我哋係公園範圍內行吓,護城河已結冰,唔知夏天時會否流動?
望落去好似去咗古代, 但園內有不少大型工程機械,相信係用作復修之用。
領隊介紹園內有櫻花樹,公園於春天時份會變成賞櫻熱點~
登上土壘既樓梯唔係全部都係水泥,有啲係木條篏入斜坡,上落都要分外留神。
五稜郭奉行所,要俾錢至可以入去參觀。由於臨近閉館,所我哋只係門外影相作紀錄。
係香港較難影到一片夜幕,去襯托建築物....
其實行去五稜郭公園時,已經過mister donuts,並計劃回程時入店享用。
幸男大口咬落聖誕版既士多啤梨味冬甩~
旅館附近有一家類似超市既商店,酒品區放滿各式烈酒,有少少心動想買支水楢木芝華士(平過香港嘛)。
尚未夠鐘食飯,幸男靜靜地睇卡通,領隊就收外套及準備浴室用品。
房間既賣店,就有露台有個望海既溫泉缸,享受私人風呂。
是晚既膳食,以自助餐形式提供。領隊話呢間溫泉旅館同5年前洞爺湖果間,同屬一個集團(一齊訂食材及其他消耗品無疑減低成本)。
選擇多,好似去咗酒店食自助餐咁。客源過半係外地遊客,中台港都有,反而日本遊客唔多。
食飽番上房浸溫泉,但水溫不似預期,兩母子急急上水.....幸男話得第一下落水覺得暖,之後就覺得凍。我同幸男落去大浴場浸浴,領隊就係女湯享受一個人既放空。兩父子番入房時,領隊已搵職員上房調控水溫,好讓大家輪流係露台享受半戶外風呂。
影完合照,食埋個杯麵,幸男就呼呼入睡。我同領隊寫好香港帶黎既音樂聖誕咭,再放係幸男枕邊,為白色聖誕旅行作點綴。
PS:卒之係湯の川既便利店搵到社交平台大熱既海膽杯麵(香港無得買),味道唔錯,但都唔及大沼ビール咁出色~