2018年12月26日 星期三

親子聖誕旅行Day 5

藍天白雲加海景,陽光透過玻璃窗照耀住份自選早餐,感受到冬日既溫暖。
晨曦休閑感觸好快就消失,因為食客陸陸擠入餐廳。幸男忙於食包裝紫菜作前菜, pancake為主要食糧。
早餐過後,番上房間享受多一次溫泉浸浴~日光時間,可以望到渡頭及沙灘岸邊,露台另一邊可以遠眺函館山。
幸男邊打呵欠邊浸溫泉,邊掛住條鼻水,好搞笑~
搭巴士去番函館JR站,幸男呢張相好似係幫北海道新幹線賣廣告咁。
往札榥列車上坐滿乘客,連擺行李既架都全满,我哋要去下一個車卡至搵到個無咁滿既架,再將行李喼叠高。
早起身既幸男,要係列車上補眠,要領隊叫醒食午時弁當。
隔離坐住陌生人既我,隔著背接過領隊發放既物資,獨個兒享受精美午餐。
到札幌站落車,月台竟然無電梯.....唯有叫領隊先拎住個細喼落樓梯,再叫幸男行落去會合媽媽,我就一口氣左右手各抽住一個喼落樓梯!!
十年前蜜月旅行時,經常係呢間快餐店買外賣早餐上JR食,好懷念~當年有啤酒及小食既食店已不復再,有點可惜...
轉地鐵去中島公園站,行一條直路就到Ibis Styles Sapporo,房間是次旅行之中最大既一間(函館果間Sheraton仲話upgrade咗,但無得校室內溫度,結果我成晚熱到訓唔好)~
行去酒店時,經過一個路口,見到一楝舊建築物,唔知係咩黎呢??
中島公園外,有木搭建既小店出售過年飾物。
為照顧訪日既華籍旅客,包裝上都印上中文簡體字。如果唔係怕個喼無位擺,買個番屋企都唔錯。
公園地上舖滿軟綿綿既白雪,幸男於雪地上跑向各遊樂設施。
領隊為幸男跑障礙賽作錄影,但幸男爬呢個扭曲既攀梯,落地時左手連同大褸被卡著。邊叫幫手"後面幫我接住吖,唔該~"(咁似我騎TMAX求救果幕既?),一邊自己試圖扭出左手,最後都成功逃脫。
今日既主題係購物,跟領隊搭地鐵去Ricoland Cube Sapporo,買預訂既TAICHI e Heat inner jacket,順便買多咗條舊年買過既電單車牛仔褲(咁啱有唔同色)。即使香港跌到8度都,唔會怕騎羊,著住e heat電單褸同手套,再坐住電熱座位嘛~
Richland行去附近既TSUTAYA逛下,途經一架流動串燒檔,大家一齊八掛有咩可以頂肚。
幸男:雞皮,牛肉。領隊:雞肉,牛肉。團友:牛舌,雞肉。
領隊同幸男行超市,我就行TUSTAYA。羡慕日本有店舖做租賃CD,DVD及BD,可以選擇自己需要既質素。香港始終土地不足,兼太講求效率(商家及用家都係),上網方便下載就好了,但犠牲了多元化及小眾既偏愛。香港只係得番節拍有影碟租賃,但近來都開始愈黎愈少碟(舊碟平賣,新碟又唔係套套有).........
搭番地鐵去札幌既Big Camera(商場内好熱,除哂外套都出汗),幸男卒之搵到心儀既聖誕節禮物~原本想試吓幸男既反應"爸爸一定會買0架咩?",點知幸男答"你應承咗0架".....咁我的確係香港奇趣天地買唔到Dr.Yellow作生日禮物,一心去日本旅行買既。
賢仔托我買點數卡,我即刻諗係咪騙宗,特意係whatsapp問多幾句作核實身份。
晚餐係車站附近既商場燒肉食店享用,呢度鼓勵大人帶小朋友黎與朋友聚會,以小朋友任飲果汁作招徠。
每逢列車經過,我哋就聽到"隆隆"聲,及感受到輕微震動,好有趣。店內有食客吸煙,但好在日本煙唔太濃味。
眼濶肚窄既幸男話要食刨冰,無諗過會咁高大,結果當然係食唔晒……
番到酒店,幸男急不及待就拆聖誕禮物(今日又真係boxing day喎),跟住說明書黎為新幹線戰士Dr.Yellow變形。粗心大意既幸男,未能完美演譯説明書,不時被看不過眼既爸爸提水。
PS:天涯鏡既蓋經常脱落,細看發現回彈機關已斷,所以順便係big camera 買個全新既~