2007年9月12日 星期三

害群之馬@鈴木科硏維修部


今日番完早更,飯都未食就騎羊出觀瑭鈴木科研配頭燈胆,因為其中一盞燒咗(用咗年半).


咁遠路程番代理公司,都係為咗買真正啱自己款車型號既零件,唔想係其他細車行買唔啱既不良產品啫,於是買咗原廠每隻$180既燈胆.

由於唔知點裝,於是問維修部既技師可否代勞.點知該名技師一句話"唔得閒喎,得陣啦"跟住又向本人話自己裝都得啦.我忍住唔出聲,自己裝咪自己裝囉,再講明坐駕既型號,詢問安裝方法.
該名技師話要拆個"豬頭"(即係車頭前面之外殼)出黎至可以換頭燈胆.我出去門外查看自己既坐駕,見只係係風擋後有兩粒縲絲可以拎出,於是又入番去問係咪鬆個兩粒.


在場另一位老師傅聽到就話有兩款架喎,再問我多一次型號,而該技師就一句"你個架唔係150黎咩?"連個客架車係咩型號都未聽得入耳,就胡亂叫個客點樣拆部件安裝,實在離譜!


該名技師即刻改口,話唔洗拆"豬頭",只需伸手入頭燈後就可拆除,最後都係叫我自己試吓,無出黎望吓架車,又無詳細說明點拆.

我出去門外嘗試,但只係摸到又望唔到,又無概念要拆啲咩先至係啱.入番去店內,問老師傅"唔好意思,我試過,但都係唔知點搞"於是老師傅出去門外,叫我落好大架,親自示範更換一盞俾我睇,再睇住我換埋另外一盞,從旁指點,好感動
~~(感受到老師傅對維修,電單車以及工作既熱誠仲有體貼既關照)

本人真係好唔滿意該位技師,完全唔專業.一間大行既技師,售後服務竟然比細行還要差?如果要收手工當作consultation fee的話,該技師大可開門見山,不需好似被迫做"蝕底"野咁.

部車係係該行購買既,並非別廠型號或水貨產品,本人覺得車行絶對有責任為顧客提供售後服務及查詢.唔通一本操作menu會圖文並茂詳細講明點樣更換各種消耗品及部件嗎?部車賣出咗就貴客自理?行規係無俾錢的話,所有查詢都係商業秘密?


該名技師好應尊重自己既工作,學會尊重別人.維修技師不等如低下藍領,而係一門專業技能,讓駕駛者可以安心及安全駕駛既保障.