2007年9月21日 星期五

囍囍


今晚同台灣女生,伯母去咗囍囍食晚飯,當係提早做節.環境又真係幾靚,不過間格就真係爭啲.因為擺酒既位置,係開放式, 無間板,而好似係無個枱,只係得塊backdrop布.....至於食小菜既區域就有卡位同圓枱,佈置都ok~


講番餐飯,頭盤係叉燒拼五層燒腩.叉燒係"林",但燒腩就鹹咗啲....


跟住既豉汁蒸帶子豆腐,都係比較鹹口,但配搭都唔錯既.


平時出街食飯既雞煲通常都幾大兜吓,但係囍囍既香葱滑雞煲又真係細咗啲....兩個人分黎食都無咩肉食,更何況係三個人呢?


等咗好耐(成大半個鐘)至出現既法國鹹芝士焗龍蝦,真係細得可憐.....舊幾水,雖然諗住都唔太大隻,但都無諗過只係大過隻老虎蝦少少.........

可能係今晚有人擺酒,所以厨房太忙,搞到我地啲食小菜既客仔要得好耐至有餸上.我地見隔離枱都因為等得太耐而取消order黎埋單,整體呢間酒樓俾我地既感覺都係麻麻,下次無交易.


食唔飽,人家同伯母番屋企食我地送俾伯母做過年禮既榴槤月餅,我當然係無食啦~有次係市中心見到有得賣,人家試食過,話好好食,加上同事既力讚,人家其實好想買,但只係嫌有啲貴($19x).適逄做節,我就買咗盒d24榴槤月餅俾伯母,咁佢地兩母女就可以分甘同味啦~~~


據講呢款月餅,係新加坡 公司出品,隻榴槤得兩個拳頭咁大(原產地:馬來西亞),平時唔外銷,只係中秋以月餅型式外銷~

佢地食得好滋味,但我就要餓住肚仔,等番屋企食人家煮既CP雲吞~~