2007年9月28日 星期五

現代東廠


於明朝,當權既皇上為咗鞏固自己既勢力,建立東廠黎執行偵緝異,但估唔到係六百幾年後,屋企都係行緊呢個機構.

今日老豆話老媽要去按摩,叫老豆自己食飯,於是老豆就約我係公司一齊食飯,順便俾埋個提早咗既覆診期佢.七點半,canteen等,但我就要搭八至到canteen,忙嘛~

老豆食飯時,吐咗唔少苦水,係屋企根本無咩尊重,大佬都係當佢透明,好似寄人籬下咁.同老豆講過total knee手術既套餐(排幾耐期,OT後幾時落地,用學行架用幾耐,幾時轉用stick,同幾時自己獨立行),等佢老人家心裡有個預算,唔洗咩都靠估,可以驚少啲,擔心少啲.

食完飯,雖然夠鐘番上工作間,但我都特意同老豆行去搭電梯落地下個層,順便目弟吓佢行成點.一步一拐,面容繃緊,流露出苦痛既表情.係老豆面前,我只有以正面既態度黎陪佢同開解佢.不快既心情,都係暫時起.

放工後,老豆打俾我話老媽發晒癲話打電話俾佢唔到,又話無飛去留言信箱,唔知去咗邊度搵女人.大佬又打去俾老豆,話搵唔到老豆,又話"搵又搵唔到,驚你有咩事".老豆同我講話大佬邊有咁好死,說穿了只係奉老媽之命打電話黎刮老豆,check佢係邊同俾說話佢聽.

電話網路不通,出入電梯都可以收唔到電話啦,唔通要24小時係身邊咩?就算真係辭工,每日24小時跟出跟入,證明清白後,老媽唔通會認錯嗎?老豆係人,唔係一個奴隸,無尊嚴,無人權...
皇上一有疑心,東廠就出手偵緝,口頭警戒一番.東廠唔會理會是非曲直,平時漠不關心世情,只顧孤芳自賞.一旦皇上話可疑,就會出勤,連同皇上將目標人物精神蹂躪一番....
ps:http://hk.knowledge.yahoo.com/question/?qid=7006031200067