2007年9月9日 星期日

阿伊達


今日番完早更, 係市中心食過晏,行去大會堂買"阿伊達"既歌劇飛,.事源有一次落車係巴士站見到到呢齣表演既宣傳燈箱,台灣女生鍾意歌劇,我又覺得埃及theme又好似幾吸引,所以就提議一齊睇.


平時無咩人排隊既大會堂售票處,今日都有七八個人排,有啲買楊千華,黎小田,汪阿姐...當輪到我時,"唔該十月13號(特別日子)既阿伊達有咩飛?"阿姐話"賣晒".問埋其他日子都係無咩位剰,打電話俾人家,夾過日子,都係睇唔成,因為人家一係就要返夜,一係就要去上堂.....


無功而回,騎羊番屋企,正準備沖涼訓覺時,人家就打黎話可以15號去睇(掉night).於是我又騎羊出市中心再買飛,今次排我前面既係公司既雄哥.


排排吓,有啲公司既阿姐走埋黎,問雄哥諗住睇咩,雄哥好似有啲唔好意思咁講"泰拳".跟住阿姐們就問我"mug你都啱o架,阿蛇?"我答"唔係,我睇其他表演"阿姐再問有咩好睇,我唯有答"我見有啲人買黎小田,汪阿姐..."阿姐們聽到之後,又係隊尾排埋一份.最後我都買得成飛,但就搞到成五點半至可以訓覺,希望今晚唔好太忙啦....