2007年9月26日 星期三

街頭騙案


今日晏晝同台灣女生去完金都交相同歌黎整擺酒當晚既video後,人家自投羅網,話想去朗豪坊借洗手間.其實我諗住聽日放工出金都補番啲相時至自己出黎揀款,但竟然有人送上門,哈哈
.我借啲依話去番isabella睇吓有無之前睇中個條頸飾(攞酒當晚用),於是天真既白兔仔就墮入我既圈套...

我地係厨窗見到一款display出黎既另一款頸飾,都幾elegant吓,於是叫姐仔攞出黎睇吓.人家試帶過都話靚,跟住我問姐仔有無耳環襯埋一set.姐仔隨即攞出對同系列既耳環.


人家試戴過都話好襯同靚,sale姐仔話其實呢個系列仲有一條手鍊,問我地會唔會睇埋.人家好似覺得唔需要,但我就話"咪睇埋囉,試吓之嘛".正當人家試戴手鍊時,先至發覺有問題.無錯,呢份就係我即刻會送俾人家既生日禮物~


結果人家俾我由睇吓有無頸飾買,昆到收咗我一套新娘飾物,咁就成為咗一宗好溫馨既街頭騙案,事主並損失,咁我咪即係變咗"笨賊"?


預祝台灣女生(周太)生日快樂~~
ps:真係比之前係法國婚紗買個啲朱義盛靚好多