2007年9月7日 星期五

採購物資團

今日同台灣生出金都睇請諫既樣版,咁啱對面鋪就係上次係會展婚紗展個紅酒檔.個店名有一個字唔通,正當我地以為搞錯時,店內姐仔見我地手拎住上次張單張,就話其實係同一間公司,於是我地就入去再試多次隻紅酒.從姐仔口中得知中秋期間,吉之島會做馬爹利既promotion,平好多,叫我地留意吓,好過係行度訂~


繼續係商場行,撞到會考同班女同學alice,原來咁啱佢係同我同一日大日子,只係佢係雅蘭擺酒.大家亙相介紹俾對方既另一半,跟住就分道揚鑣.


除咗買咗啲假花瓣外,我地仲買咗啲利是封添~~係花車佈置店舖,見到有款係用barbieb同ken既公仔,係就係幾靚,不過造價就貴啲,要成五舊幾水.


我地靈機一觸,搭地鐵去尖沙咀既玩具反斗城搵barbie同ken既結緍公仔,果然平啲(加埋都只係兩舊水有找),有咗主角,再搵花店搞都唔洗補咁多錢丫~~

人家仲為barbie買多套衫添,不過聽日就係拍拖週月日,當係禮物黎氹吓人家都應該丫~~

我地仲諗住大日子當晚將barbie同ken放係reception枱頭做gimmick添.
ps:有私心既我,諗住可以順便買心儀既電影版變形金剛玩具,但可惜同吉之島一樣,賣晒無貨.........