2007年11月12日 星期一

各有各忙


朝早起身,騎羊去阿潘樓下,十點半就泊好羊仔同落布冚.兩條麻甩仔咁早去做咩?咪就係坐阿潘車入南生圍視察下星期六黎影外影會有咩景囉.

因為阿潘之前黎過拍外影結婚相,所以就搵佢黎帶路睇場,兼且評估吓如果帶羊仔黎有咩好拍.

行行吓,領隊阿潘話地下無埋由會有紅葉,細看之下,原來係假既.應該係之前黎拍外影既人撒啲假紅葉黎取景,但又清唔晒啲咁散既道具.

呢個view好似係olivia個blog度望過,我地都只係行咗一段仔,跟住就走人.大致上覺得羊仔都只係可以係長提邊影相同拍video,其他就係影人像.
坐阿潘車去番雞地附近搵德輝介紹既"輝記"盆菜,落埋個外賣order連飯($400+30),為星期六既晏晝準備(新郎,新娘,伴郎,伴娘,化妝,攝影同埋華b)

係茶餐廳食完晏後,阿潘車番我去會合羊仔,跟住我就騎羊入天水圍.大耐無兜入黎,搞到有少少行錯路,但總算唔係花咗好多時間黎搵路....

特意入黎,就係為咗黎酒店附近既酒樓,留定張枱等外母同兄弟姊妹係大日子既中段時間食飯.
留好枱,攞埋張咭片就騎羊去新墟,搵番相熟姐仔剪頭髮,再番屋企抖下,電單車真偉大~另一方面,台灣女生今日出咗去太子剪頭髮,再陪外母去金都試衫,之後落旺角落訂俾旅行社留位,最後出上環攞關島既相簿.夜晚同我係大排檔會合食雞煲.我同人家都覺得,放假好似仲忙過番工咁.......