2007年11月21日 星期三

法式"漢陽苑"


大家無睇錯,呢張係lafuma既櫈,而呢度就係位於旺角既lafuma outdoor cafe.其實我都唔係好明點解會有間賣戶外用品既公司開既食店,不過話係食法國菜,就即管試吓.

呢度用咗好多攀山同戶外冒險既相做陳設,感覺係現代化既雪山木屋咁~

我地八點左右到,但都係得兩枱人係度坐,再咁落去,睇黎都唔挨得幾耐......本來我同台灣女生諗住食煲仔飯,但途經呢間之前留意過既食店,人家望住個餐牌上既海鮮石上燒同烤芝士,就放慢腳步,好似好唔想離開咁,於是我地就上咗去食晚飯,我都鍾意食芝士嘛~~

由吧枱到飯枱,都係由呢位哥仔包辦,人流咁少,一個人都搞得掂丫~

我地用既唔係炭爐,而係電熱爐,上層係石板(應該係卦,話晒叫石燒嘛)而下層係金屬面板,用黎烤一片片既芝士同配料,情況同之前係荃灣食既烤芝士差唔多.

配料有火腿,鴨胸同青瓜,墊底個啲菜就唔知食唔食得,不過芝士就真係好似少咗啲....

至於石燒主菜海鮮就有帶子,魷魚圈,蝦,鱸魚,蛽,再以青黃椒,蕃茄,蘑菇,茄子作蔬菜類別.

肉類就有三種:牛肉,唔韌夠肉味;雞肉,好嫩滑,燒耐咗都唔會難咬;鴨胸,唔"穌"得黎又有口感,肥味.

人家食得好滋味,環境唔錯,又無咩人嘈,我地都食得幾舒服既~~~

由於要買水至有得飲,於是我地叫咗壺home made red wine($120).第一次飲熱既紅酒,裡面既材料蘋果,肉桂同唔知係檸檬定西柚,令酒味帶點酸,我就覺得麻麻,但人家就好buy,係咁飲,最後面都紅晒.

甜品係法式燉蛋,面頭個層焦糖好甜,下面既燉蛋就無元氣既咁滑口~雖然係貴啲,但感覺比係深井間大衛餐廳抵,起碼啲野食特別啲嘛.
ps:我地晏晝係旺角百老滙睇咗魔戰王:貝奧武夫,好細緻既電腦動畫電影.

故事簡單,主角為名譽同金錢,帶住出生入死既同伴越洋到丹麥除魔.

之後英雄難過美人關,即係男人玩女人玩出禍.(正所謂"紅顏禍水嘛")

最後老將(年老既主角)再度披甲,為自己既罪,為國家同愛人而戰(補鑊).

買定隻熱狗,邊睇邊食,省城真係唔通啲!!(其實元朗百老滙都應該有)


裡面除咗有茄汁,仲有芥醬同青瓜醬,好好味!!!