2007年11月7日 星期三

派餅日


番完夜更,騎羊番屋企,食過乾糧早餐(ritz芝士夾心餅),沖埋個涼,訓咗三個鐘就起身(11:00).台灣女生及外母搭的士,而我就騎羊,係市中心惠比壽集合食晏.

人家趁啲野食未到,係奇華買咗啲唐餅.之後,我地去隔離既美心買西餅,點知姐仔話市中心店無買三送一優惠.為咗個"慳"字,我地一行人徒步行番去卓爾居既美心買,點知姐仔話個優惠已經完結,結果白行一趟..........

點解買西餅?因為我同人家就黎放大假,準備下星六既婚宴,所以買啲西餅俾啲同事食(傳統以及麻煩同事讓假嘛).派餅地點分別有,人家既工作坊,小弟既環頭,以及linen既阿姐,緦共六打半).經我地採購後,頂層所有既件裝西餅無晒.......

姐仔仲要係收銀機後既雪櫃再執夠數俾我地,你睇佢幾忙~~由於我地無預多餅咭,所以要明碼實價咁俾$685.6
搭的士番公司,第一站係linen阿姐,跟住人家換好衫,我地就各自攞餅番自己既工作地.同事們開開心心咁食,我就順便俾埋啲帖,睇埋德輝攞酒既相就走人.

搭番輕鐵去市中心,騎羊去置樂,行咗個轉都無咩新野出.細個幫襯到而家都未執笠既模型店,由以前既細舖變咗打通既孖舖;由只收現金變咗收埋信用咭同八逹通.唔知我第時有無機會好似老豆咁帶我去睇玩具呢??
ps:多謝同事們既祝福