2007年11月16日 星期五

最後衝刺


朝早十一點幾就到九龍瑭法國婚紗攞衫,尋晚成三點至訓,好鬼攰....兩大箱衫,一人一箱,走番去又一城既super sandwiches食晏.呢排大家都係食無定時,今次卒之都可以係正常時間食正餐~~

我地兩個都係叫咗呢個海鮮龍蝦仔意粉,配蘆薈檸蜜,味道同價錢($48)都ok丫~自己上去玩具反斗城望過唔見有bioharzard隻game賣,就落番去餐廳會合人家搭地鐵,轉西鐵入元朗鴻運攞褂.搭的士番屋企,司機大佬竟然收我地兩箱衫行李費,洗唔洗咁認真呀?

二點半多啲番到屋企,趁未過吉時(13:00~15:00),嗱嗱林進行安床行動(換龍鳯被單同擺放一堆"老黎"物品)

由三點鐘執吓野至五點幾,我就同人家搭的士去天水圍攞房(太多野要帶去,人家一個人搞唔掂).之前明明同酒店過好咗要孖房,但竟然以其中一間房無退房,繼續租緊為理由.我咁早book定,就係為咗確保有孖房,你無理由appt前兩三日至開以留孖房ar?係都早啲打電話黎通知個客丫......問個姐仔有咩可以補償,姐仔問我想要啲咩,我話咁有無啲dinner coupon之類既野,但佢話做唔到.X,咁你又問?當初留房做唔到又無早通知,而家毫無誠意致歉.最後轉standard room至可以有孖房,仲要係嘈咗好耐至有呢個解決方案,真係好差既customer service!!!


安頓好人家同姊妹上房,我就搭輕鐵,再轉西鐵去市中心買多少少野同食埋個單身麥當勞餐,就坐percy順風車番屋企,繼續為準備聽日既大日子作最後衝刺,希望事事順利啦~~