2007年11月11日 星期日

plan B


本來諗住同台灣女生,外母係市中心美心飲茶,但由於太多人等位,所以我地移師到流金歲月.雖然選擇比較少,但人家喜愛既燒賣當然唔少等啦~

本人就鍾意呢度既流沙奶皇飽,由於有蛋黃做餡,所以都係少食多滋味.....
食飽飽,我地行去新墟既花店,搞埋星期六要用既花球,襟花,手花,車頭公仔.

跟住我地搭西鐵去元朗執行plan B,就係"鴻運"租過套褂,事源係前幾日係公司見到德輝帶番黎既結婚當日既相,見到阿嫂套褂好閃好靚.德輝話褂真係搵"鴻運"好,夠多線影出黎至夠靚~
靈機一觸,如果人家著起件搶眼啲既褂,咁咪可以分散注意,唔怕賓客太留意人家既金器不足囉~由於自己屋企既問題,未能讓人家領受奶奶既龍鳯鈪.此外,熱鬧既親戚場面亦都欠奉....唯有係其他地方獻出多一點心意.....試完套$9xx既褂,雖然係比法國緍紗個套好啲,但感覺都係較plain.

試埋呢套叫"柔情蜜意"既褂,哇,當堂搶晒眼,戰術成功~外母睇到都話掂,雖然價錢貴啲($2380),但一生人一次嘛,又有實際功效.時間咁趕都有得租,又啱size,又啱心水,都算係有緣丫~~

跟住外母去買餸,我同人家就行咗陣影碟店,買咗隻變型金剛dvd($176)黎珍藏.係小巴站等埋外母,一齊上車番屋企.落車時已經日落西山lu,咁又搞咗一日,聽日繼續努力~
ps:我能夠給你既不太多,請見諒.....