2017年7月21日 星期五

東京親子旅行 Day 6

呢架"浪漫列車"就係我地去箱根所搭既型號,從外觀上,睇唔出浪漫之處......
一個鐘左右到達箱根站,再轉巴士上山,目的地係小涌園YUNESSUN.
幸男好似唔太喜歡呢個畫框背景,被強拉合照的模樣.
首先係排隊到櫃面登記,客人取過手帶及貯物櫃鎖匙,就可以前往更衣室,幸男當然係跟住我入男更衣室.
我哋先係場內浸過溫泉池,再係餐廳用膳.見唔少遊客都用手機影相,於是領隊提議我入更衣室拎番部電話同防水套.
選擇唔多,但呢碗拉麵總算過到幸男呢一關.
象徵式去番之前既浸過既溫泉池,影相留念.紅酒溫泉,未見有人加紅酒,但池水的確係好紅,出口位亦有個沖身花灑,以防泳衣染色?
咖啡溫泉,少少咖啡味。另外仲有清酒溫泉同綠茶溫泉,但就仲細啲,頂多容納6個人。
小童嬉水池,水溫涼涼地,之後有職員拎咗支大冰條出黎俾小朋友摸,幸男都有逼入人堆。
呢個溫泉resort 既特色,係可以一家大細一齊浸主題溫泉(當然要著泳裝),又可以享用傳統男女湯赤身浸浴。
呢張係造假照,真正浸果陣唔係伏係度………前方有塊透明板,提示前方既山景名稱。
上到山區,比起車站平地涼好多,加上清風,夏天浸溫泉都無咁想象中咁辛苦。
幸男係嬉水滑梯玩,我就係池邊既太陽椅曬太陽,領隊負責影相。
有唔少家庭黎玩,當然亦有情侶,及少女團。平時溫泉旅館都係預遊客過一晚夜,但呢度就加埋小朋友玩水既元素,小家庭可以日間逗留玩樂,開拓客源。
之後幸男跟我入男湯,享用傳統溫泉浸浴。領隊約我哋3點左右係小食部等,一齊嘆凍飲(幸男:橙汁,領隊:牛奶,我:Coffee Float)~所有既消費都以手帶作記帳(內置晶片?),check out 時才一併付款。
領隊話自拍照睇唔清楚個牛奶樽,要求補影單人照。
 回程時坐另一架車,實有太攰了,無心機影吓車站,有點後悔…
夜晚又落番新宿,今日既特别任務係幫賢仔買3DS既game.

個人較喜歡白光街燈下既夜景,色澤及輪廓都特出一點。
晚飯係食西餐鋸扒,齋望個餐版就已經好期待.
無諗過兒童餐既包裝係新幹線,呢個角度望落去好似係新幹線望住幸男.
餐廳特色係自家製麵包,侍應捧住新鮮出爐麵包。如顧客枱上有呢張咭,侍應會向你介紹,並呈上客人要之黎數量。
漢堡扒,粟米,薯角及布丁,相信唔會有小朋友會話唔啱食.由於幸男唔鍾意食芝士蛋糕,所以由我代為處理.
領隊揀既係三文魚沙律,感覺好清新.
我就揀咗燒牛肉沙津~
和洋式鐵板牛扒比較精細,除咗自選既和風醬汁外,客人更可配上山葵及蘿蔔蓉,增加層次感,免得味覺沉沒於單一醬汁之中.
為領隊影相時,幸男伸個頭埋黎,小朋友就是這樣~
食咗三款包,而且主菜都食埋,於是反卡以示意不需麵包.
食到最後,領隊至醒起漏底咗袋手提行李係列車座位上既行李架。幸男漏咗袋箱根手信係溫泉 resort ,無諗過領隊都老猫燒鬚。
埋單結帳後,急步行去車站,以有限度之日語“荷物”“忘れ”向閘口職員示意。入閘後,去樓下既失物認領處,以簡單英語黎形容失物之顏色及內裡物件。當職員查核行李內之物件時,發現溫泉樂園既紀念照,忍唔住笑咗出黎,點可能個袋唔係你地呢?好在落車既站係總站,如果唔係個手提行李凍過水。臨走前,係月台為幸男影多張火車相,唔好嘥嘛。
PS:Bic Camera買埋個外置充電,新既重量比舊既輕,電量亦由5200mAh增致6700mAh。只係無得同時叉兩部電話。退税櫃檯有識講國語既職員以迎合中国旅客,但要我講普通話就有點難度…