2017年7月23日 星期日

東京親子旅行 Day 8

朝早起身時天陰有雨,但隱約見到東京鐵塔後既富士山.
今日就要離開呢間第二次光顧既酒店,8日既旅程,好快就渡過咗.
酒店以藝術品味作主題,到處都可以望到作品(呢張以前好似係放係地下街電梯入口).
Check out過後,行李暫存係lobby,我哋係附近既商場行吓,呢個係車站旁既哈爾移動城堡鐘.
搭地鐵去銀座既TOKYU PLAZA GINZA 行吓,買完家品嘢就去食晏。時間有點趕,於是揀咗呢間唔洗等位既快餐Soup Stock Tokyo。咖哩好味但稍嫌肉量較少,海老湯夠晒濃味~
臨走前經過一間蘋果批店,領隊買咗盒雜錦蘋果批,一心帶番香港食.
番到酒店地面出入口等機場巴士,見到有酒店西餐主廚既介紹.呢位TY先生個樣,有點似林雪.
其實入住當晚,我哋收到酒店既歡迎禮物(因為我哋係第二次惠顧?),應該都係主廚麾下既手工朱古力.
係機場見到有個磅,於是將1機2鏡閃燈2尿袋及其代雜項既背包放上去,驚見6.14公斤~~~原來每天都係孭住6公斤四圍行........
未係機場買手信,已經一大袋hand carry.
買完食品手信,係時候買嘢俾自己.痴心忘想可以買到響17,但結果只得響30(要成100,000円)......唯有買支芝華仕18既特別版,而且仲有個袋送添.
上到飛機,小食時間已叫咗罐啤酒黎放鬆一吓.
幸男依舊食兒童餐,今次睇既係米奇卡通,但都有翻睇"烏龍派出所".
雖然味道唔差,但真係飽到食唔落個冷麵~
今次係飛機上番睇咗齣舊電影(2004年既After the Sunset,我應該係租碟睇),神偷主題電影兼十多年前既零碎記憶,令我輕鬆又投入地打發了個半鐘~今次帶咗個輕巧耳機,無BEATS咁“亜位”。
幸男每次都係臨落車或落機前先黎訓,攞齊手提行李,幸男都未醒......攞埋行李,搭的士番屋企,抺下喼,執吓嘢,都近兩點至訓.
幸男就快足7歲了,今次亦係我哋連續第5次年度家庭旅行,差點就因為大假唔夾而斷纜.幸男已不再好似頭3次旅行咁,喊住話唔捨得番香港.美中不足係天涯鏡出現故障,未能好好咁影相....領隊之智能電話不敵水浸,幸好無影響行程.雖然係熱啲,但至少無風雨雷暴.

PS:尋日香港掛8號風球,我好擔心花園情況,因為根本無收好太陽傘同收拾晾衫架.番到屋企,見花園只係多樹葉,太陽傘安好,先放吓心頭大石,好切合日比谷神社既"奇蹟之御守".