2017年7月22日 星期六

東京親子旅行 Day 7

朝早起身,為咗呢張窗外景家庭照,試咗好耐,連閃燈都過熱(因為要迴避玻璃窗之反光,以及酒店床位置).影到呢個效果,我已投降收貨.
搭一個站地鐵就去到築地,真係好多香港人及同胞到訪.今日又曬又熱,大家都好難瞪開眼望鏡頭.
第一輪係小食時間,見到有即制凍果肉,叫咗一串士多啤利俾幸男.老闆好大方地叫我地影吓相,咁我當然却之不恭.
大熱天時,冰凍鮮果肉,幸男個樣好似美食主題卡通片(伙頭智多星,伙頭仔昆布),可惜天涯鏡唔生性,有點走焦......
領隊都忍唔住要買串提子黎食。
再買多串燒魷魚鬚,十足旺角掃街。
揀咗間有三文魚子丼既店舖,因為幸男啱食.翻開餐版,幸男話要飲埋個紫菜湯添.
三文魚子丼,夠晒新鮮同數量,結果幸男都係食唔晒,要家長襄助.
領隊點既吞拿魚丼,包含三款吞拿魚刺身,夠晒豐富~
我揀咗吞拿魚海膽丼,散叫既吞拿魚腩刺身就同領隊一齊分黎食.
繁忙既海鮮集散兼食店之中,竟然有間古色古香既寺院,可惜無暇內進參觀.
領隊睇中咗個日本鮮桃汁,燈膽外型,配以閃燈扣.
我係搵到個啤酒檔,買杯大啤黎消暑~原本諗住直接去煙火場地,但我突然肚痛,要番酒店食葯兼訓陣貓仔覺.領隊帶住幸男去附近既神社買御守,因為我上網睇過有"奇蹟之御守"賣.
結果到達足立花火會既場地時已經係四點幾,唔少當地人身穿日式浴衣黎參予夏祭活動.
我哋都係有利位置霸位,用腳架影低張家庭照先~
屬性為路痴既我,被委派去買小食,期間經過大會總部,見到有消防戒備.
行咗十幾分鐘至到達最近既小食檔,趁未買嘢,以掛頸之相機影相作記錄.由於未有幫襯,故俾小食店檔主示意"唔好影".
買咗燒牛舌,牛肉串,魷魚及章魚燒,仲有罐裝HIGH BALL及啤酒(短褲側袋各一罐),有驚無險咁成功搵得黎本陣.吉列豬扒三文治係車站內既小店買,而溫泉蛋就係箱根既溫泉resort買(尋日食剩三粒).
黃昏時份,大家一齊食飽個肚就等睇煙花!!
河邊已經坐滿觀眾,由於平地多,感覺比舊年名古屋個次無咁迫.
七點半至開波,我哋仲玩咗陣UNO黎打發時間.入黑時份,領隊幸男去流動厠所,都係靠掛係腳架既螢光棒(大會向觀眾派發)黎導航至搵得番本陣所在.
天涯鏡好多失誤,於是中途換咗支定焦鏡接力,但都唔係好多成工作品,呢張係其中一張,勝在顏色多.
紅塵暴既效果都幾特別.
乍看來,似係光影塗鴉既感覺.
呢一幕我好鍾意,好似兩棵煙花樹(又或者係西蘭花)~
平日聽演唱會時常見既爆放彩帶,今晚由虛幻燿目既煙花所代替(Gunbuster既Homing Laser?).
壓軸既連環爆放,迫力十足~~
完結時份既呢一刻,令我諗起夜空既銀河.
散場時,由於人數眾多,警察及保安人員以人潮管制黎確保安全,我哋要大半個鐘至行到去車站.上到地鐵都已經好迫,點知下一個站都有相當數量既乘客迫上車,我哋一家三口被推入三個身位.幸好幸男拎住電風扇作通風,否則真係怕幸男係高聳人群中被焗親.

人潮相繼落車後,大家都可以坐低抖番吓.
幸男話肚餓,於是番酒店前係便利店買杯麵作宵夜.
PS:呢張係領隊用我部電話影既相,左下方就係我部A7.領隊見我不停試影硬照,於是忍唔住影咗唔少相片及短片.