2007年1月30日 星期二

初試婚紗禮服


今日台灣女生放工約咗我同伯母係兆康西鐵站集合,一齊坐西鐵去美孚轉地鐵去九龍塘站.人家既老友brendea(伴娘)早已係該站等我地.

由brenda帶路,我地一行四人行咗兩個字多啲就到"法國婚紗".
四點左右,我地一坐低,職員姐姐仔就係我地張枱放低幾本新娘婚紗同晚裝既書仔俾我地揀.我地好似溫書做功課咁睇,其實都係人家同brenda揀多,我同伯母都係係咁丫歇吓...始終都係後生女揀會好啲既~~

集低好幾件心水既冧巴,人家先試緍紗.人家問我意見時,我都係話"試埋其他個啲先."試完幾年之後,最後人家都係兩件最合心意既婚紗之中揀咗一件係當晚著~我本人都覺得幾啱人家同好睇~brenda俾既意見當然係功不可抺啦~

跟住人家就試埋晚裝,經過一輪評判既俾分同人家自己照鏡後既感覺,人家揀咗一套紅色同金色,再揀埋一套較plain掛(因為其他款係好幾個"囍"字锈係度,有啲搞笑同"learn")~
男仕禮服就比較少款,職員姐姐一車推出黎俾我揀,試試著著,都係黑白各一,但要補錢(有啲覺得係老屈,唔洗加錢既真係好麻麻....)

好可惜brenda同伯母揀唔啱,唯有係出邊再睇吓啦~我地成七點至離開婚紗店,臨走前人家仲揀咗兩套accessories.我地搭的士去九龍城食晚飯,去咗間brenda成日去既相熟店食泰國菜.
食飽飽就同brenda分手,而我同人家,伯母就一齊搭61x入屯門.係市中心落車買番件衫同褲,就行番去人家屋企~

ps:今日真係麻煩晒brenda
    "對不起,我的未婚妻,我給你的真的不太多~"