2007年1月7日 星期日

寒風強,騎愛羊;有福氣,一肚氣

今朝番早更,得十度左右,於是著上駕駛生涯最暖既裝備:天蠶衣,fleecejacket,出街抓毛衫,頸巾,電單車褸;下半身就係厚身出街褲外加條雨褲擋風~


效果都唔錯,起碼唔會好似以前咁,著得厚又唔方便,但又唔係太暖,打住冷震咁黎行車....舊年凍到十度時,係會唔渣羊仔番工放工,等寒流減退至騎番羊仔.而家只係欠一對更暖既手套,上次個對皮手套真係見到都火滾.

夜晚約咗ben弟同佢女友sam一齊去何福堂附近既"有福氣"打邊爐.因為之前同人台灣生經過時見好多人排隊,我番夜買宵夜時都係見到有人係門外等位,所以人家話搵日黎試吓.

八點去到時己經有好多人等緊位,我地等咗半個鐘多啲至坐底.呢度係平日$78,週末$88,九點後平$10.排住隊至知原係食麻辣火煱,不過一場黎到咪試吓囉.

我地叫咗個鴛鴦湯底,嘩,你睇幾咁變態!呢個己經係小辣.我見咁恐怖,於是用個"喱"撈起晒啲辣湯配料,但都好辣,食到我一額汗.....加上店內幾熱吓,啲職員都係著短袖衫,我著住件fleece打底,食到標晒汗......


話就話任食,其實都唔太多選擇,豆腐又無,蝦又無.....啲料又唔新鮮,好多野都係要另外俾錢叫,啤酒又苶選擇,又唔抵飲埋單每人都要百二蚊,唔抵!早知係咁去大戶人家食無咁嬲,真係搵著ben弟同sam黎搞都唔係好明點解咁人黎排隊幫親,仲見到有人走個陣時攞埋卡片走添,好似要介紹俾人或者係會再黎食咁.

我地行去盈記食糖水坐多陣就散,我同人家行番上樓.
ps:餐晚飯真係食到一肚氣,都唔知食咗啲咩,錯晒....