2007年1月17日 星期三

崇真小聚

今日約咗oscar,thomas,fire 佬同楝哥五點半係市中心巴市總站集合,主題係eric clapton演唱會.成朝無食過野,本來諗住先去置樂買雞蛋仔食,同買多張R4咭,點知趕得滯,買唔切,唯有下次啦~
今次好難得地大家都好準時到市中心,搭E33係機場落車,係意粉屋食飯,笑吓食吓又一餐.跟住我地搭機場快線去博覽會.成車都係老外,落車行去表演個HALL既就更加係俾老外包圍,好似去咗外國咁~


由於我地既票價唔夠一千,只可坐bowl位,同個台成45度角有多,要側身同拎頭,下面過千蚊張飛至可以舒舒服服咁對正個台黎睇~個場都幾滿o架.

成晚只係有一半時間係唱歌,其中只有一半時間eric佬唱歌(全場時間之四分之一),其餘一半時間係吉他show.感覺係老將帶住啲後生既出黎攞吓經驗(踢波帶新人落場試腳咁上下~).

兩粒半鐘完場,"安歌"時間全場起身,邊聽邊"un",後排南亞裔阿姐又扭腰,又摷頭,又搖膊...好忙咁
.同學們話麻麻地,主角時間唔夠多,同無咩招牌舊歌.

坐我隔離既楝哥話"唔係太多歌識添,新歌唔太熟.."

我答"都好丫,我一首都唔識....."
楝哥立即笑到見眼唔見眼,其實我只係預科時聽過佢一隻碟同single,令次都係襯吓熱鬧兼見識吓國際巨星~
不過感覺蠻好的~
一行人搭x33番入屯門,一個鐘唔夠就到,快~期望搬出黎之後,多啲同崇真兄弟聚吓.