2007年1月20日 星期六

SPIDI, my favourite

尋日番完個早更又係散晒,同台灣女生搭輕鐵去市中心既kfc食飯,再行去置樂買R4咭.
係"家樂"問價,竟然係三百八十幾,仲話之前個日仲賣緊四百八十幾,好缺價.去另一間較細間既鋪頭問,平$70~好可惜係last一個兼係哥仔用黎試俾客睇兼自娛(俾錢至知......算啦,鬼叫有平咩
).買埋張1GB micro sd咭就走行埋一邊,用人家部機試過無問題,就離開商場.
 
行番去新都商場附近既巴士站搭67x出九龍,我同人家都係車上面訓覺.先係太子落車,去花墟附近既嘉利貿易公司睇電單車手套,因為之前係安定買個對唔暖,俾人搵笨.之前上網睇過啲款,所以揀咗三間去睇.

其實之前我都係呢間買而家用緊既冬天手套,今次都係見番面善既肥哥仔~佢一見我同人家入黎就叫我地隨便係玻璃櫃揀黎試,仲立即栅埋度門,等我地可以靜啲咁睇.哥仔好好人,又有耐性同我地介紹同俾意見.本來都係一心買番spidi,但為免重犯心急買錯野既決定,於是趁哥仔行開咗,我地講句"唔該晒先~"跟住就走人,再去亞林,駿榮睇吓,但都係spidi最掂,於是又行番去花墟.
我地入到鋪,繼續睇番之前皮同潛水料個兩款,阿姐見有客叫番哥哥仔出黎,哥哥仔係office好趕咁走番出黎,再俾吓意見,仲介紹一對特價抵買既款(ZEPHYR H2O OUT),$288原價$360.皮個對較笨重,潛水料較slim,但同皮款一樣要成五舊幾水,哥仔話zephyr只係舊款啲,但同潛水料一樣咁上下暖,於是決定買zephyr~~~

而家我巳經有三對spidi既手套,厚(左邊紅色,新買),中(中間藍色,三年前買),薄(右邊全黑皮制,四年前師傅送).始終都係spidi物有所值,又襟用,以後都係不作他算~~
行番去兆萬,睇咗陣野,去咗登打市廣場既樓上食肆"地道"自家燒食晚飯.本來係$98一位任食(汽水任飲),但點知我地早咗幾分鐘入坐,所以要俾多少少錢.........


地方ok,職員態度好好,可以邊食火煱,邊用炭爐自己燒串燒食.由於食物一般,所以應該下次都唔會再試.我地臨走時至見到門口寫住憑公司證件可以有九折(即係變相免加一),錯晒.......
ps:今日最大收穫係買到SPIDI手套,靚仔又執到平貨(之前買個對好雞既皮手套都要成三舊水)