2007年1月5日 星期五

無咩斬獲既嘉年華


今日騎羊去台灣女生樓下,接人家去建生既椰林閣食晏,之後係附近既五金鋪買咗把鎖.呢個銀色鎖頭幾西化吓,諗住搵日拎出去刻埋命落去,等六月去關島時,可以係情人崖塔實把鎖,再將鎖匙扔落海(意思係永遠都開唔番把鎖,永不分離).其實係人家係雜誌睇到呢個當地景點同做法,我只係去買個鎖啫~~

夜晚我同人家出咗去金鐘添馬艦附近既AIA環球嘉年華,$150入場費包四十個攤位遊戲金幣,全場機動遊戲任玩~之前係SUZUKI食餐飯真係麻麻地,相信下次都唔會再有交易
入場劵係一隻紅色既紙手扼,我同人家唔係好玩得太刺激既機動遊戲,所以只係玩咗摩天輪,大韆鞦,碰碰車(好耐無玩過,感覺唔錯,仲同人家兩架車對頭邊貼邊咁係度打轉,好似MI2咁).其他時間都係去玩攤位遊戲,我地只係贏到兩支花公仔,但其他人好多都拎住一袋二袋細公仔或一隻大公仔......

玩到九點唔夠就走人,走去AMC睇"緣份精華遊"(咁啱等番LAST兩個位,同一個單丁位)
人家幾鍾意齣戲,我就嫌兩位女角(琪溫絲莉,金美倫戴雅絲)有啲老態啫...
ps: 情人崖http://hk.travel.yahoo.com/051204/62/1j997.html

根據傳說,女方為查莫洛人中之貴族,為門當戶對的考量,將愛女許配給一位西班牙軍官。殊不知女兒已有同族的心上人,小兩口各決定私奔,無奈女方家人苦苦追趕,將兩人逼至今天的情人崖,兩人於是從高崖跳下殉情,結束這段不被祝福的愛情。