2007年1月16日 星期二


今日返完早更,騎羊去台灣女生樓下接人家去市中心既秋田食飯.食完飯,行去置樂行個轉,買咗個黑色人造皮ndsl機套($35),好低~跟住送人家去華都上巴士出去上堂.


夜晚同老豆老媽係藍地間酒樓食飯,其間老媽話過埋年打電話同啲親友請飲.見之前老媽話要請番倉做清潔既老細同事去飲,要預一枱,又話之前請過佢飲既親友都要請番人,於是我講咗句最多擺廿枱(老媽問我在先),無謂既就唔好請啦.(我同人家共需11枱多啲,保守評估剩7-8枱)

點知老媽一句話"咩係無謂?"之後唔停咁講話我計住啲錢,大不了佢自己出錢.我答唔單至係錢既問題,人愈多,照相時間愈少同愈趕,場面亦愈難控制.加上有牙齒印,"洽"過老媽既"親友",又真係無必要請.

老豆加口話請飲無話咩牙齒印,都係做場戲,咁我咪話老媽想請邊個咪邊個囉(已經有啲火,因我都係見老媽個勢似會得幾多,同一心係間接提醒吓).

老媽又答我向親友問唔出係唔係真係會黎同幾多人黎,又話我好性...........(下略)老豆借詞叫我踩佢部單車返屋企先黎拉開我同老媽,但老媽見我起身時就話我廻避黎無意思.

盛怒既我坐番低,掉番條單車匙俾老豆,話唔係我唔走,係老媽話我廻避,再同老媽講"唔廻避,而家坐低,講呀".

講講吓老媽話我自老豆單野後,我睇唔起佢,唔老like佢.一輪爭論後,老媽以淚彈迎戰,本人見再講都無意思,於是再應老豆既借詞,幫老豆推單車入村先.

無錯,我的確唔認同佢既做事方法同為人(尤其係經過老豆單野之後),但今次事件真係客觀對事為先.

1) 酒店擺酒,要報實枱數,當晚枱數不能臨時加,只可減,差價以食物酒水黎補償.如果老媽係咩都定唔到幾多人會黎咁又點搞呢?人太多無位坐,到時至叫人地走或話"都係唔請你黎飲"?

2)之前酒席日子,地方,家長會面,已經係咄咄逼人,最後都係我作出讓步同更改黎配合,會面更係生吞till剔及無理既態度,今次請人既項目都係要堅持己見,繼續為難?

3)發生咁多事,大家既關係真係麻麻,之前老媽仲話日子唔啱的話就唔會同兼唔會同親友講娶媳婦,唔通咩都要佢發板,我非要做一個愚孝既仔不可?

另一樣令我不快既事,係之前俾佢砌生豬肉既老豆,竟然幫老媽講說話.我唔係嬲老豆,佢都只係唔想咁嘈,搞埋餐飲,分開住就算.我只係覺,老媽屈到老豆點唔好點衰,老豆無報復之餘,仲以和為貴咁對老媽,實在太難為老豆,老媽亦顯得更不仁....

擺酒結婚,我一直堅持唔用屋企錢,就係唔想俾老媽之後數"你咁巴閉,擺酒咪又係靠我"我唔想我太太聽到呢啲說話,我更唔想呢啲說話令我同老媽既關係雪上加霜.而家自己出錢,都要面對咁多阻撓同說話.....唯有繼續頂落去..

ps:騎羊上人家屋企坐同傾吓,人家話未見過我咁嬲,打住nds既"押忍",心情至可以平復啲(分散吓注意力卦?!)