2007年1月26日 星期五

放羊

返完早更同阿潘係自己村口間茶餐廳食下什茶,交流吓婚宴心得同問題.

跟住就番屋企抺羊打腊,中途阿潘打黎話帶mocha一齊黎我樓下,佢想拗番盞燈仔,於是無幾耐佢就人,車,狗,一齊同我屋企門口~
隔離屋地下既住客同阿潘好好傾,因為大家都係養狗.阿潘話佢都幾健談,但我答我住咗兩年都無同佢講過一句說話..

mocha怕陌生地方,係咁望住車門,阿潘唯有俾佢上番車攞番啲安全感.我就一面抺羊打腊,一面同阿潘傾吓野,阿潘仲試玩我部大牛龜nds添~~

搞到六點幾,阿潘至走人,我執埋少少手尾,沖個涼,就騎出去run吓副engine.原本係上元朗公路走轉高速,係元朗廣場折返,上番公路.心血來潮,走咗去三聖黃金個邊.一時興起,係黃金繼續行下路,經小欖去深井. 係陳記門口u turn折返,再行番下路入屯門.回程時已覺肚餓兼手指凍,新手套都cover唔到長時間高速既heat loss~

係置樂停車,落好碟鎖就跑入麥記去厠所兼洗手,再出counter買個超值套餐+蘋果批,配以熱朱古力黎保暖~好趕好趕咁食完個餐,又騎羊去接台灣女生放工~

人家話唔太涷(可能我係公路食得太多風,覺得幾凍吓>_<),想同我出市中心望吓有無平野執,於是去咗市中心行個轉,買咗少少野就騎羊送人家番屋企~


ps:今日抽到時間打理吓隻羊,幾好搵日book番個期,帶羊仔番原厰check車同換油過新年就更加好啦~