2007年1月28日 星期日

狼狽


今日係街度見架honda cbr150拖住住尾,好似新娘拖尾裙咁.行埋去睇,原來係個布冚被大風吹翻咗,得尾碌個鎖扣住.我始終覺得電單車係方便,但都唔可以太唔留意存放方面既問題.

我仲記得有一年我同大佬健去咗馬來西亞旅行,我既前羊burgman150泊咗公司停車場(只係落咗側架),更放低條車匙俾德輝得閒幫我run吓羊仔.點知有一日聽導遊講香港將會打九號風球,於是夜晚打漫遊俾德輝問吓羊仔情況.德輝話我隻羊係停車場被颱風吹冧咗,係暴風雨下打橫訓係地,碟鎖係度悲鳴,布冚被吹翻,雨水係seat邊滲入行李倉仔,內面既迷你地圖王濕咗一半,其他野都濕咗,一邊前包圍同腳踏台膠邊兼包圍花咗(軚的都花咗)....


本來豆姐用遮護住德輝黎抬起架羊,但太大風大雨,於是收遮,快手快腳咁救起小羊,兼且泊去另一邊有橋底cover兼有石屎柱擋一面風既位置避風,諗番都真係感動,多謝德輝同豆姐,"風雨同路"咁幫我照顧羊仔.
自此自後我就泊羊仔係果個避風位,除非有人霸咗我呢個半私家位啦.不過後黎security哥哥唔俾我咁泊,一定要我泊係鐵絲網後有線既排骨位(新劃既,舊排骨位因會俾泊咗車既私家車位box住而改咗係橋底鐵絲網外).新排骨位格數較多同闊,而且唔會俾其他私家車困住,所以我都好樂意使用.而家撞正打風日子,我都會落大架,兼且會加多條繩縳住條鈴,唔洗被大風吹翻布冚咁狼狽.

ps:仲有兩次幾狼狽既經驗,

1)p牌新羊落地,攞車後第二日係公司停車場舊排骨位"吞"車時跌車,自此以後吞車除咗係直線向前,否則一律坐住seat 位黎吞位;
2)係05年既一日,發現burgman150被人拉倒(市中心),布冚穿咗,行李倉仔側既包圍花咗,左邊側鏡變斷肢,.自此以後,久唔久換吓泊街既地方,盡可能遠離酒吧同壞份子聚集既地方,唔好揀太靜既地方.