2007年1月23日 星期二

烤芝士


今日放假,等台灣女生起身後(番完夜更),同人家出咗荃灣一間叫CAFE TROIS食瑞士烤芝士.其實係人家幾日前係雜誌見到介紹,就打電話BOOK枱,因雜誌話得一個電爐.


人家BOOK三點,但我地因唔太識路,兜到三點半至到達.門面同坐位幾舒適,姐仔都話好多人都係訂咗枱但搵唔到就無黎到.


set好個爐,放到成枱都係配料,就開始呢個瑞士烤芝士餐.根據姐仔既說法,大多數配料係即食,只係蘑菇,洋葱,蕃茄同薯仔塊需要放係爐面燒熟吓.電爐既下層有四個有柄既方兜仔,將芝士片放係兜仔,再插入下層加熱.等芝士塊熔化時,就用木鏟仔幫手,將又熱又軟既芝士淋上自己喜歡既配料上(可以薯塊或法國麵包塊墊底)薯塊係唔夠用黎食晒啲配料,所以我地要問姐仔攞啲法包片.



人家食得幾開心同滿足,可能係我太肚餓既原故,我食到有啲呆呆地,前前後後我地食咗成兩個鐘.即使好肚餓,但都要等至有得食o架.食完晒,飲埋杯咖啡,好似都係無食正餐咁飽,所以本人建議都係tea time時食好啲~

當時我覺如果有個細碟仔或兜仔黎送個配上配料同芝士既薯塊或麵包塊入口會無咁le hea,但當我地食完出門口時至見後面個枱有細碟仔.......


我同人家行去地鐵站,人家去上環上堂,我就搭巴士番入屯門.係屋企食完晚飯,騎羊出市中心既百佳買特價既CP雲吞,再送上人家既屋企,由伯母代收,跟住就騎羊入村番屋企lu~