2014年8月24日 星期日

九洲旅行Day 7

今日天陰有雨,我地去outlet購物.話就話係大人買平嘢,結果都係為幸男添購童裝為主.我就買咗條日本制牛仔褲及一隻豬型蚊香壺(舊日式卡通片常出現).
Food Court人山人海,搵到張枱都要排餐懵至買到嘢食,再要等叫冧巴....食材真係好緊要,連food court既嘢食都無話志在充飢.當然廚師既心機都好重要,料理之心絶無因場合而改變.
食完晏,人家主攻女裝品牌,我就帶幸男去LEGO店,等幸男可以同一眾小朋友係兒童試玩區開心吓.
人家行完女裝,好趕咁去番店舖攞番個豬型蚊香壺,搭巴士去火車站,係天神站再轉巴士去褔岡塔.
廣場裡有個相機影相位,只要將手機或相機放係頂部,遊客行啱個位就可以啱啱好以褔岡塔作背景.
乖乖俾錢搭LIFT上觀光塔,閃光燈係黃昏入黑時份又大派用場啦~
呢邊腑瞰市內既繁華,另一邊可以遠眺博多灣之景色.
落一層就係Love Sanctuary,俾情侶黎扣上寫有倆人名子之鎖牌,並影相留念.雖然我地無買鎖牌,但都有趁高興影番張相.現場有職員用單反機為遊客影相,我厚住面皮請職員用我部相機為我同人家影相,好在職員樂意效勞.
幸男撥動心型鎖牌,好似玩緊算盤咁........
一個心型都唔平0架,成八十蚊咁滯,唔知當年我同人家係關島情人崖扣果個鎖俾人剪咗未呢?
落番地面,行去隔離既人沙灘商場睇吓有咩地方可以用膳.
一間餐廳俾人包咗場,得番呢一間BBQ(可能包場個間都係BBQ),於是用手機翻譯APPS配低能日文同店員溝通.
結果叫咗呢個海鮮餐,和牛要預早電話訂至有,我忍唔住同店員講"残念(ざんねん)"
人家負責燒烤,我就周圍影相,幸男忙住食嘢醫肚.
幫隔離枱一大班日本人影大合照後(手機,相機),委託該女士幫我地一家三口影相.
幸男最早食飽,唔知係咪唔啱食,食完幸男就繼續玩人力車.雖然之前幸男喊住咁話俾個大人打佢patpat兼要佢讓出人力車,但我諗應該只係有大人想自己既小朋友有得玩,就用手拍走幸男,並非全心毒打.
怕幸男一個人玩悶,我推住幸男架人力車沿沙灘邊旁既木條行人路疾走.
見有人係沙灘玩煙火,所以去收銀處睇下,原來真係有得賣,唔洗行番轉頭搵便利店.
沙灘太暗,我要用閃燈上既LED補光燈照住至可以成功點著煙火.
其實我地時間好趕,因為要趕搭最後一班番火車站既巴士,所以去到後段就幾支一齊燒,慳時間之餘又方便影相(光啲嘛).
幸男凝望著熌爍既煙火,唔知係咪諗番尋晚係鹿身兒島睇既煙花呢?雖然我無份玩,但見兩母子玩得咁開心,我都無咩所謂.聽日就搭晏晝機番香港,八日既行程,原本以為好多,其實都好快過.可以俾幸男既唔多,只希望幸男有個開心既童年.