2007年8月13日 星期一

兩週月


晏晝三點同台灣女生係屋企食過日式炸蝦拼雞堡飯(由小弟主理),點解咁晏至食?因為我地今晚六點半要出到佐敦既童軍總會參予公司高層既公開論壇.


晏咗少少,六點九個字至上到去場地,地方又真係唔太大,一眼睇晒,同行同其他department都提出同工不同酬既質詢.不過見到連一間房都逼唔爆,又真係覺得大家有啲唔太熱心自己既福利同仕途.....


你有你既不滿,高層有高層既盡咗力,仲話係企我地個邊添,只係政府俾得唔夠多錢.高層人仕們又話唔知而家地區分店仲係以point13黎簽約,一係就係扮儍(表現出公司既奸詐),一係就中間有人違背中央指領(表現公司組織既行政鬆散).

係兩個鐘頭既論壇中得出一個訊息,2000年後入職point13既人士會劃一提升到point15,同最新入職既新力軍同酬,但其間既年資就係得補番point,加上幾時會加番去point15,就同普選一樣係無時間表......


高層話係不公平之中既一個改善既開始,未來會逐一去更改(唔知係咪空頭支票).本人覺得今次受惠既同袍唔多,如果做咗四年,都由point13升到point15啦,但其實佢地應該得到point17(由15升到17).只係入行少過兩年既point13同袍至可以直接得到原有既福利,而且仲未有確實執行日子.


八點半散場,同雞脾伉儷道別後,徒步行去朗豪坊food court食鐵板快餐.本來諗住去特別啲既地方食,但由於要出席forum,兼且我聽日又要番早,所以都係簡簡單單咁食餐晚飯.由於太肚餓,去咗pacific coffee飲杯咖啡同分一件藍梅芝士餅黎食.雖然係無咩特別,但今日由我騎羊接放工起,我地成日都係無分開過呢~


ps:高層們話另一位管理人仕周一獄要去出席馬術比賽場合,未能出席是次論壇........