2007年8月21日 星期二

高效率

今日番早忙到嘔,早餐前風平浪靜,早餐後驚濤駭浪.放工去咗制服倉將啲舊衫褲報銷,好多都係洗到縮水,唔啱著.其實之前已經攞咗啲新,今次只係交番啲舊貨.


三點鐘至騎羊到置樂食晏,平時食開既單身漢燒味粉麵餐都加咗價($16>18).上咗去相熟商場行咗個轉,無咩心水,跟住行去藥房買柔順劑同藍威寶,騎羊去何福堂附近交石油氣費,再兜番去吉之島超市買紙巾.

見相熟品牌呢期以狗仔做招徠,於是邊奸笑邊排隊俾錢,因為人家怕狗嘛~~番到屋企好鬼攰,沖咗個涼,係梳化攤咗陣,七點鐘多啲又再騎羊出街.


先係埃索油站,等老豆落輕鐵,俾隻保溫杯同生日"小心意"過老頭子.老豆收過禮物,臉帶笑意,都有啲欣慰.雖然唔能夠令佢既生活環境有咩改變,但總算能讓他知道,仲有人會關心佢~


叮囑老豆袋好啲野,唔好就咁插係心口袋.老豆繼續踩單車番入村,我就騎羊去市中心.等得燈位黎,咁啱係村口油站撞番老豆.老豆問我做咩兜圈,我就話要經村內小路過番對面線去市中心.講完"小心啲啦",跟住我就俾油走人.兩父子一個踩單車,一個騎電單車,有點搞笑又微妙既感覺.

放低羊仔,行咗去日本城買抽濕器.雖然買得兩pack三個裝,但都幾大舊吓,所以先將佢地放係愛羊既行李倉.走番去影視店租埋隻"我愛籮霸"dvd,再係超級市場買咗一大袋野飲野食.一心諗住食老麥,不過抽住咁大袋野黎去搵位好似唔係太放便,於是重施故技,將啲貨放交俾羊仔看管住先,自己就孭住個頭盔去food court老麥食單身漢餐.


用咗唔夠三個字既時間食完個餐,買埋件italian tomato既士多啤利蛋糕,就騎羊番屋企落貨.帶埋人家既專用頭盔,兜番公司接放工.一日之內趕做咁多野,真係好攰......