2007年8月26日 星期日

會展遊

今日同台灣女生出咗去會展既婚紗展,本來其的係買餅劵,但目標餅點(美心)今期竟然無擺檔.....自己又買唔成,又幫唔到阿潘買添.


行行吓,係一個紅酒檔試吓啲紅酒,本來都諗住快快搞掂埋佢,但打過電話俾andrew問,都係等埋同佢一齊試先.
四圍行吓,見到我地book咗個間攝影公司,之前又話唔會係會展擺檔sell客既,呃人~~

睇咗好幾檔回禮小禮物,一黎唔實用,一係就唔靚.結果睇中咗個中式簿皮既memo pad,實用嘛,起碼唔會好似收咗份垃圾或者係真情唔會帶番屋企丫.正當要俾訂時, 人家就話好暈同想嘔,檔位姐仔俾咗張橷人家坐,又用裝住外賣老麥既膠袋俾人家嘔.可能係場地太焗,人家唔太舒服,空肚又飲咗少少紅酒.
抖咗陣無咩野,我地就行埋樓上個家居用品展,買咗兩樽碧連潔白劑,行個轉就去搭車走人.

番到屯門就同人家係坤記食個粥餐,清清地,送人家上的士番屋企,而我自己就係市中心等埋阿潘,percy同阿強坐既的士一齊去黃金飲野聚吓~
飲完野,阿潘同阿禮話肚餓,要去新墟24hr老麥.我就跟大隊上的士,不過只係買咗個漢堡包外賣俾人家就再截的士番屋企.
入到客廳,人家真係乖乖咁訓係梳化度,電視仲係著住,而係梳化貴妃椅一角既nds就閃住綠燈(standyby mode)睇黎人家係打機打到攰就合埋個芒,擺埋一邊就訓.


我用袋外賣黎"香"醒人家,但不湊頝,於是將個包從個外賣紙袋裡拎出黎.香味果然倍增,係人家個鼻前揚黎揚去,最後人家都因漢堡包既香味同包裝紙既質感而甦醒~~見人家話抖完好啲,再食晒個包,先至安心啲.