2007年8月29日 星期三

繁忙的新界西人

朝早送過人家番工,騎羊番屋企洽咗個鯪鐘,就騎羊去新墟剪頭髮.由於早咗到,間野都未開,於是去咗銀行"唱"定啲$10紙黎發帖用.過咗十點行番去望,都係未開,於是行番去市中心既銀龍樓上間七仔涼吓冷氣兼睇有咩雜誌買,結果俾封面吸引既cg迷住咗,俾錢帶佢走.
再行番去間salon,卒之都開咗,相熟姐仔係門外同友人吹水.我向姐仔打招呼兼指向店內,示意入唔入得店內.姐仔叫我入去坐住先,啲細既未番.後黎姐仔話幫我乾剪住先,驚我要等得太耐.傾吓講吓,咁又剪完,不過好似短咗啲....



騎羊番老家收吓信,因為我仲未轉晒地址.見到間房又比上一次番黎攞信時亂同多雜物,大大部laser printer,一堆一堆既雜誌....算吧啦,我當年都只係周家門下既食客,而家出走,當然係更差啦.

番屋企放低啲野,就再騎羊去公司,因為今朝同羊仔送人家番工時,人家攞留咗個飯盒.公司停車場多咗個排骨位,唔知係咪有見愈黎愈多人開電單車呢?上到人家既單位,走向文員,問"唔好意思,我想攞啲野俾xxx".文員姐姐望一望我,"哦,送飯盒"跟住就幫我叫人家出黎,交收完畢,我就落番去騎羊仔歸家,幫羊仔清洗同打腊.

抺車期間,隔離屋既兩兄妹小朋友走過黎,係咁搞住我,又擒上羊仔坐.問呢樣又問個樣,一人一句,好混亂!

"唔好踩死氣喉","唔好敲尾燈殼","唔好篤個錶版".....最後要表明立場,如果佢地再係咁我會嬲兼鬧人,兩位小朋友至肯離開......但都繼續係附近追逐同玩波.
三點半至搞好隻羊,沖得涼同換得衫黎,四點至出門.上咗架53,行下路,勁多燈位同站頭,用咗十個字時間先出到荃灣.......由地鐵站起,經天橋同商場,去到酒店搵黃小姐攞帖.跟住行番去荃豐兜個轉,就去搭地鐵去太子會合人家.
同人家一齊上金都搵番之前係婚紗展睇中既印帖店,由於人多,等咗一陣至可以落order.當俾店員尋根究底既查問時,真係有啲不是味兒,有邊個想個婚宴咁唔人和丫.....最終決定用自己名義黎出,九月七號再黎對稿.
跟住我地又趕去下一站,尖沙咀既場地佈置公司.又係人多,所以要等一陣,sunny哥依舊體貼同幫得手.傾吓傾吓,成個design同之前唔同咗好多,但價錢反而平咗少少添.傾咗個半鐘有多,成九點至走人.


我地係位於北京道一號樓上既呢間日本食店用餐,貪佢平均消費較平(資料來源:雜誌附送既飲食指南).野食嘛麻地,只係個白汁蟹肉焗飯,又平又好食($40),總括其他野食,好似區內既惠比壽仲好食啲~~


值得一提既,都係可以係窗口位望到維港view.食完飯,搭260x番屯門,再轉的士番屋企.安頓好人家後,再坐andrew車去佢屋企試吓紅酒同傾吓計,今日真係有啲充實得滯........
ps:今日買既雜誌又幾多野睇,好過HIM同風度.