2007年8月14日 星期二

久違了的熱情


今晚我同楝哥一齊去睇Brett Anderson,事源早幾日楝哥send sms俾我問我有無興趣去睇Brett Anderson concert,我當然一口應承啦.本來今日我要番晏,但多得先兆全既仗義,我至可以掉到番早更後去聽~~


預科個年,楝哥都有買suede既cd,我都係借碟聽至認識到Brett,佢把聲真係好正,加上band sound又幾合我心意.student training時代,suede有黎過香港開concert,但都無睇到,無腳嘛,但好似班中有女同學幾個一齊去聽.今次可以同中學書友去聽brett既live,感覺好似番番去中學時代般,記起pe堂同楝哥坐係球場偷懶傾計....


我地坐係藍區,開場前大家都乖乖咁坐係自己個位上.直至熄燈開show時,大家都進入瘋狂狀態,衝出去台下,有人係最前個幾排橷企係上面.本來楝哥無咩意思衝出去,但見勢色不對,"唔衝出去唔掂喎",我就帶領楝哥一齊衝埋一份,但最前既櫈位已經俾人企晒,於是我地睇中咗係頭幾排座位後既鐵馬,企係鐵馬條橫欄上面黎睇,如果唔係就真係睇唔到Brett既上半身0架~


雖然開頭啲新歌無聽過,但都好好聽(只係佢把聲就足以令我好似啲死0靚仔咁,衝出保安防線),可惜去到半個鐘後,Brett把聲開始有啲失準,高音有啲去唔到,可能係巡迴concert既消耗卦.Brett既台風,一如以往般"姣",正.一手流星鎚式"fing"咪,另一隻手瀟灑清脆咁凌空接番住個咪,型!(可唔可以apply平時番工既procedure度呢?)拍手,蘭花手,脫衣舞式除去外套,跳唱,跪地.....每一個動作,每一粒音都令台下既fans情緒高漲,舉手又狂呼,四處亮著dc芒.


十點開始encore部份,suede時代歌放出,beautiful ones,everything will flow,trash....全場大合唱,內儉既我都有唱埋一份呢
,原來live同自己係屋企聽cd既感覺真係可以差好遠喔~~

十點半完場,會場著晒燈,但台下觀眾仍然唔願走,係咁拍手,再叫encore,大家好似好唔想個concert完咁~盡興而歸,同楝哥一齊搭961番入屯門,係車上傾吓心事,都好耐無同佢兩條友出黎聚吓.操fit咗既楝哥真係好sharp,我係女都想挨落去丫~~~


由於live張相太細,所以特意係網上search咗兩張相俾大家睇吓Brett有幾型.



楝哥話佢個樣無咩點老到,而我就話"如果第時我老咗都好似佢咁型就好lu"