2007年8月7日 星期二

風雨的一天


本來約咗十點半去觀塘原廠check車換機油,但送完台灣女生番工,番到屋企又訓到十點有多至起身.換得衫黎要成十點半至出車,中途係葵芳上呈祥道開始挨雨(條路已經夠"櫈"架啦....
),dum到黃大仙就晒太陽,名符其實"日晒雨淋",約十一點二十分到達原廠(咁辛苦至安全到埗,當然要影番張相啦).
報上車牌,交底車匙,就借厠所換衫.見天色唔好,早就帶定件spare衫.點解唔著定雨褸先?因為出門時係藍天白雲,出猛太陽,著住雨褸黎等落雨會好鬼熱,加上天文台都只係話局部地區有驟雨及狂風雷暴嘛.

睇多陣陳列電單車,就出發去相熟茶餐廳食晏.點都係忍唔住要回頭望多下愛羊,確定佢"羊"身既安全~

計埋八五折(13:10前埋單優惠),用三十一蚊就食咗呢個餐,仲係餐廳睇咗陣三色台既"惡作劇之吻"添~

食完飯,行咗去apm殺時間(等師傅搞好架車).收到老豆來電,話老媽問聽日會否出黎食飯當同老豆做生日,但叫埋人家同伯母出黎.咁咪又係困獸鬥兼且係迫講數?我一口推咗,仲同老豆講,咁大個人要對自己做過既事同講過既話負責,就算係阿媽同大佬都一樣,唔係咩都可以打橫黎,傷害別人.老豆不選擇反抗,但我絶對唔會妥協為免正面衝突,唯有避重就輕.

無幾耐收到原廠打黎,話可以攞車,於是又行番入工廠區.師傅話個綿格架變咗形,幫我換咗,可能係熱得滯變形.如果唔理,吸風入engine時會帶埋啲污糟野入副engine.原廠就係有呢樣好,咩零件都有,唔怕幫你溝啲雜廠parts整壞架車,人工貴啲都係咁話.
13:20走人,全程都無落雨,14:00就番到屋企.幫羊仔抺去包圍上既雨水及機油污漬.之後見手提有miss call,有voice mail.打去check吓,得知伯母話老媽打去騷擾佢,十次有多.另外,再有老媽既留言,一大堆難聽既說話,我無聽晒整過留言就删除咗.
打去問伯母,原來老媽問伯母有無說服我同人家.伯母答咗話要講既都已經講咗,但兩個後生既點做又真係管唔著,迫唔黎.點知老媽係咁猛打人地電話,又係咁講難聽既說話,"你地霸住個仔,你地勝利萬歲啦.....(下略)"

五點半左右,老媽打我手提,"卒之都肯聽電話嗱?"我叫老媽唔好再做啲騒擾別人既事(打電話),既然佢自己都唔肯承認自己既過錯,又有咩相商餘地,有咩好見呢.佢始終唔願去面對屋企搞到咁唔開心,都係佢既大話,手段,無理,專蠻.我真係唔想直指母親既不是,但無奈都要講出.

一如所料,得唔到佢自己既目的,就會發難,係電話大吵大鬧,一大堆難聽既說話,出言挑釁,聲大夾惡.說理無效,我唯有鬥大聲,瘋狂般對住手提咪位大叫大喝,再cut線.令老媽知道唔係得佢一個可以發難同唔尊重別人,讓佢知道我係唔會對佢既粗蠻行為妥協.

我忍唔住,打咗俾阿婆.同老人家講出我既實況,家中既內患.原來老媽真係隠瞞晒所有自己傷害家人既事,只係話老豆同我點對佢唔好.阿婆都話明白我既做法,知道老媽既無理同過份.我講明家中既事,只係唔想阿婆覺得有個孫仔變壞咗,當初信錯咗個女婿.講真,佢老人家仲有幾多時間,我真係好想同阿婆同阿公一齊食餐飯,影張相,但我真係迫於無奈....對唔住,兩位有份湊大我既老人家......