2007年8月9日 星期四

九龍灣半天遊


今日同台灣女生出咗去mega box,不愧為暑假,係德福等接駁巴士時都花咗20分鐘,實在太多人等車啦...四點幾到埗,一入去就見到個扭蛋場,不過要俾五蚊至可以入場,即係點都要你扭隻至可以入去.我就乘上電梯時,影底呢個咁壯觀既場面~~

唔知今期係咪以扭蛋黎做招來,上到四樓都見到扭蛋dsiplay,隻蛋都幾大架,話晒都可以容納三個攬上身既毛公仔噃~


五點左右,行完b&q同spotlight,攰攰地,見有間叫cheese cake cafe既食店,就急急拖人家入去.店內格局都幾英式架~~


人家叫咗個american cake配cappuccino,我就叫咗件new york cheese cake配cafe o'lay.人家話啲蛋糕好食過pacific coffee,本人都有同感,而且呢度係有正餐供應,晏晝同晚飯都可以,不過無望menu,唔知貴唔貴.


本來一心諗住係b&q買塊厚啲既窗紗用黎遮客廳同走廊,點知一肚氣.睇啱一款,寫住$120/m,諗住買一米都夠啦.職員哥仔問我地要遮掩既尺寸(2m X1m),點知哥仔話要買三米,即係要成三百幾蚊,佢話一米其實唔係話fix死兩米高,以闊度既米數黎計,佢地既一米布係無兩米咁高.當人家話咁我地照買一米或兩米,又得唔得(自己打橫塊布黎掛咪得囉),點知哥仔話唔可以,而且有多既料係唔會俾番你,咁咪變相係有最底消費?又話啲野平,呃人!!
其實啲窗簾係有大陸公司既標籤,人家話雞脾嫂都係呢度搵到係大陸買個款窗簾.其他賣既野又好以係建築材料同工具多,現成既家具貨品好以幾少吓.講真係香港幾多家人可以買鬼咁多材枓番屋企擺,再得閒自己又鋸又釘丫?好似外國咁個個都有後花園同工具室咩?

spotlight啲款都好似麻麻地(老土),而且價錢都偏高....最後我地都係搭番穿梭巴士番德福,去番ikea睇,買咗一pack兩瑰,都只係兩舊水多啲.

由於行得夜兼晏食cheese cake下午茶,成十點我地至去元氣食晚飯.姐仔話15分鐘後就截單,十一點就打烊,問我地仲入唔入座.我地照入去,一坐底就落晒order,結果我地十點四個字已經食完兼叫埋單~~


ps:係lovely lacy買咗分新婚精品,當係周月日禮物,人家好歡喜~