2007年5月1日 星期二

撲飛

今日騎羊送過台灣女生番晏,自己就同羊仔過置樂食單身漢餐.之後係相熟商場行個轉,買咗個$9既透明dislpay盒仔,用黎晾起教皇~

騎羊去市中心,租咗隻dvd怒火反擊,又係惠康買咗個椰菜,一盆十二罐既可樂,兩排紙包檸檬茶,2罐tetley's同固力果朱古力百奇.用背囊同popeye環保袋黎載貨走,將啲貨放晒入羊仔既行李倉,瀟瀟灑灑咁騎羊番屋企.

四點多啲入到屋企,無幾耐人家打黎話原來今日真係有蜘蛛俠3上(睇報紙發現).之前我同人家講話買定飛,今日番完晏去睇,但人家一口咬定係3號至上.明明德輝話我night完之後訓醒就可以買飛睇,無理由記錯o架?原來係人家之前睇到5月3 號美國上映.
收到消後,打電話去凱都戲院問,得知十點有一場,啱晒人家放工去睇~換番出街衫,立即騎羊出新墟.五點唔夠去到新墟,係燈位望見戲院人山人海.一轉綠燈,片個靚彎,泊埋路邊,落側架,收頭盔,攞背囊.碟鎖都唔落,就跑去戲院撲飛.排隊時見大堂pannel顯示十點場已經無咩位剩,唯有碰運氣啦..去到counter,見仲有中間行數既最邊孖位,於是嗱嗱林俾錢買飛"唔該G1同G2丫~"

買完飛,係門口影番張相留念,因為好耐都無試過齣戲一上就去買飛睇,兼且仲要係人山人海,滿院咁滯.send個短訊俾人家報捷,行番去攞車,騎羊番屋企~

以前讀書時,逄星期六上午九點左右,無線就有蜘蛛俠卡通做,我個個星期六都起身睇o架.我本人都幾鐘意蜘蛛俠,因為佢係一個幾有血有肉既英雄.peter paker有感情既困擾,生活經濟既問題,唔完整既家庭.唔似得其他超級英雄咁,一係就專業人士兼生活舒適,一係就有好鬼有錢,再唔係就係政府無限支持...蜘蛛俠係一個較平民化既英雄,更能扣動觀眾既心~

仲記得蜘蛛俠第一集上映時,正係好友"八個洞"隻眼出事,需要入院做手術.本來諗住同楝哥一齊入戲院睇,但又搞到唔可以一齊睇.個次係我其中一次為男仔而流淚...做咗兩次手術,楝哥至可以出院,希望佢健健康康,但每次聽到佢話隻眼唔舒服時,都係好擔心.


係屋企坐陣,六點鐘洗落米煮飯,洗菜浸,.雪冰種,跟住出廳打blog.七點入厨房煮餸,七點半開飯,"男人煮既菜,雖然簡單,但都會好食o架~".


洗埋碟,收埋個冰袋入背囊,九點多啲就騎羊出發去戲院.九點半左右到達,當我落布冚之際,人家已經落輕鐵,行到戲院附近,仲見到我添..

戲院門口好鬼多人,仲多過晏晝買飛時.人家係許留山買咗杯五花茶飲,又係戲院門口既流動烤魷魚檔買咗$20貨.由於我地見有成三款,所以我地問老細邊種易咬口啲,老細介紹咗一款俾我地,問地要唔要辣.我地答要啲辣,佢就係鐵絲網面拑咗三隻上黎,再剪碎入袋俾我地.剪碎後好似少咗好多咁,$20貨變得好珍貴.....


入到戲院,滿座咁滯,好耐都無試過睇戲係咁多人.齣戲好好睇,魷魚又好鬼辣,兩罐可樂同一包檸檬茶都俾我同人家飲晒.新女角都幾省鏡吓,動作部份都幾正~播片期間,戲院職員都巡得幾密吓.

散場時見職員截住一個幾高大既男觀眾,唔知係咪捉到盜版呢?騎羊番屋企,兩個字就到埗,sleeping day都幾充實丫~