2007年5月17日 星期四

無牌駕駛

朝早起身準備番早班,肚餓得滯,係客廳度食牛角包,飲益力多.台灣女生裝好身之後就騎羊番工.行咗兩三個羊位,突然醒起好似無"炆"門匙,於是人家落地行番入屋睇,真係仲插住係木門,真大懵~~


先放底人家,自己再去橋底排骨位,打開行李倉仔時至發覺自己無帶背囊,即係話無電話無銀包.除咗衫褲鞋襪,手錶,眼鏡,門匙同車匙之外就咩都無帶.好在我係將locker匙掛埋係抽門匙度,如果唔係,分分鐘衫都無得換黎番工.....

食早餐時慧賢借咗一舊水俾我,但我又係canteen撞到人家,於是同人家報案,借八達通買早餐,約定放工集合地點,再還番錢俾慧賢(唔該晒).

今朝都幾忙,只係講大話兼無賴客人同其無理兼"啷黎"家屬,己經用咗兩個鐘,要係咁打電話去其他部門查證,再打番去同家屬澄清及表明立場,再寫report咁寫,避免柀屈.顧客永遠是對的,聲大夾惡就可以.好似尋晚咁,俾我用電腦紀錄check到家屬老屈後,她只係黑住面講"咁咪當我記錯囉,我真係記錯啦,對唔住囉".如果掉番轉係我講,又會被人話態度有問題,要去投訴.....我都只能講"大家都係想搞清楚件事啫,而且我無話要你講對唔住丫"
放工同人家係建生食過晏,就騎羊番屋企沖涼訓覺.訓吓醒吓,加埋都有兩個鐘多啲既...七點幾人家叫醒我,因為要我拎張咭出去門外簽收pizza外賣.

$185有枱上咁多野食(兩罐可樂係私伙野),今次個cheesy bite pizza都只係將個芝心批邊變成可以一粒粒扭出黎食啫,但感覺好似無之前成塊芝心批咁"漏",無咁易滯.
你睇吓啲芝士真係會流出黎0架~人家留番個意式千層肉醬闊麵,聽日番早班係pantry食,話係"華麗既早餐"喎~食剩既pizza,我聽日sleeping又可以當做晏同晚餐.騎羊去盈記買楊枝金露做宵夜,跟住就番公司開工lu.