2007年5月8日 星期二

穿梭維港

今日特登request放假,係為咗去搞美國visa.之前一晚台灣女生擔當秘書一職,覆核申請表格及相關證明文件,我只係負責簽個名,爽到爆~

係final check時發現要ID既copy,但夜嗎嗎,邊到可以影印呢?朝早十點半就要到領事館...HP DeskjetF380 All-in-One Printer.Scanner.Copier突然閃過我腦海,為我地帶來曙光,問題迎刃而解~


朝早七點四起身,帶齊文件,裝身後出路口截的士去西鐵站,坐西鐵到南昌再轉地鐵到香港站,行番去中環站至上地面.原先諗住食早餐,但最後為保安全,都係搞埋visa先.不熟地形既我地,揀咗搭的士去美國領事館,錶都無跳過,15蚊就落車~

十點多啲到埗,但見門外已排長龍去counter交表.我地先要俾保安check約期紙同袋,再排隊交表.當排到前面時,見好多個申請人都係唔太順利,係窗口俾職員發現填錯表同漏文件,搞到我地好緊張.其中一個窗口既姐仔好辣,係咁鬧阿婆阿伯同孫仔一家申請人."學校就咁寫中學,我洗mug你填咩,就係要知你係邊間讀嘛""呢度填咗未呀?"...加上一連串令人討厭既不耐煩表情.但當一個西人去搵佢補番啲資料時就變臉,顯出殷勤既態度及歡迎既笑容,真係狗眼看人底,俾我就一定會問佢攞名,話要見佢上司投訴佢.

好在我地去既窗口係一個好相與既阿姐,無咩點指細check我地張form填成點,收齊文件就俾張飛我地去隔check多次袋同拎晒啲電子產品出黎.過完第一個門口,再要過金屬探測機,個袋就要俾保安check多次.袋可以拎住,但所有電子產品(電話x2,DC x1,NDS x1)就要暫托.入多道門,卒之都到等候大堂,人家話唔夠英國領事館大同靚.坐定定等叫冧巴,第一次就去窗口打雙手既食指指紋;第二次就係見領事員,問我地去關島做mug東東,人家答結婚,美籍女子就恭喜我地就同我地講visa無問題.
行去隔離郵遞窗,每人交$25同地址表,預計星期五會收到掛號~好順利咁又搞好咗visa事宜,真係麻煩晒人家填form同執文件,一人一個file入好晒啲野,原來做老細有秘書係咁盞鬼~

十一點未夠就搞掂晒,肚仔餓,人家話不如去隔離電車站,搭電車上山頂食早餐,於是就走去買飛.對上個次搭纜車都係細炆仔個陣.今日唔太多人,又無咩國內自遊行.原來都真係幾斜吓架,好似過山車咁.


落咗纜車,我地經過淩霄商場,行去山頂廣場,見burger king造價有啲貴,於是去番老麥食晏.


雖然係平平無奇既老麥餐,但係山頂鋪位並無加價,仲附設露天望山景添,其實望出啲係見到海架~不過唔夠高影個海景咋~


因為人家約咗十二點去尖沙咀試妝,於是食飽之後,去埋洗手間就趕住走人,但途經精品店時,入咗去買啲磁貼黎點綴吓雪櫃,買滿四個有九折,埋單五十幾蚊~


落纜車時,見已經有好多人係度排緊隊啦,好彩我地無撞正人潮啫~我地坐觀光巴士落番中環地鐵站,沿途仲影埋山頂纜車站噴水池同美國領事館添~

好趕咁搭地鐵去尖沙咀,再衝去百利商場,但都遲咗大半個鐘,十二點九到埗....人家試妝,我就洽眼訓同打nds機械人大戰.三個妝都ok,感覺比較後生啲,三個鐘頭後就走人趕去下一站.

基於骨牌效應,搭地鐵都要遲大半個鐘至到下一站對面海中環揀關島既禮服(領位同邊位有織花o架)同人家做fitting,下次黎既時候就係攞機票同婚紗同禮服走啦~
不過姐仔話我對白鞋無綁帶,唔係咁好,最終訂咗對$300既珍珠白綁帶鞋,早知之前就唔買呢對啦..................

為咗慳啲錢,呀,唔係,係有情調啲,我地行番去碼頭搭船過番去尖沙咀.見相熟小食店就係左近,點可以唔幫襯吓,要復番上一次食唔到魷魚既仇嘛~


坐係石壆邊,一面望住維港,一面食辣魷魚同腸仔,好滿足咁就過番尖沙咀.夜晚係朗豪坊既元氣食野,好攰咁上巴士,訓到入屯門至知醒~