2007年5月6日 星期日

好兄弟

朝早六點唔夠,就起身,仲早過番早,因為要幫師兄做兄弟.比原定時間(06:45)晏咗少少至到達集合地雍翠豪庭,新郎哥同眾兄弟已經花車佈置得七七八八,真係唔好意思..
好鬼熱,好後悔聽台灣女生話著底衫,我係師兄架車旁邊除咗件底衫至掂.
攝影師傅到埋,大家一齊向女家出發,我同大昌坐卓駒架車,德煇就渣新郎架車,william都有出車.係女家門口,有炮仗助慶.姊妹好斯文,主要都係要新郎做野,如宣誓,彈結他唱歌,問答遊戲.我地班兄弟連衫都無污糟到~
俾過開門利是,斟茶,影相,跟住就去男家人門,都係斟荼,影相咁上下啦,兄弟都係跟出跟入,用DC幫手影吓相,拎吓野,做吓佈景版,充撐場面咁.影相期間,係師兄家姐口中得知,阿b呢個稱呼~

十點半左右,我地一眾兄弟姊妹同攝影師就到酒樓飲茶,當然係出公數啦~


食完野,十一點多啲,我同德輝就攞燒豬送入男家.係停車場兜錯收費置,職員要我地停埋一邊,先以身份證登記,再入番商場客戶服務台交錢,但德輝話佢無帶ID咭,於是由我登記同落車去交錢.
十一點半多啲入到男家,係師兄屋企坐咗陣,都幾亂吓,仲亂過當初幫佢搬野入黎個陣.師兄車我地到元朗西鐵站,我就係輕鐵"洽"住眼訓咁番屋企.
係屋企沖個涼,就上床訓咗兩鐘唔夠,又再起身換衫出發去酒樓.


今次好準時,四點三到酒樓,但只見到兩個姊妹係度.打俾德輝,知道要係停車場等師兄架車,幫手落貨.係停車邊場坐邊同德輝閒談住黎等師兄.


搬完一輪貨,包裝同派小禮物,跟住就同滔爺滔嫂,漢爺培爺同jacky傾咗陣.德輝就忙住睇師兄既家姐點樣搞佈置,偷吓師咁,仲影埋相添,好認真~


其實之後都無咩野搞,都係坐底同入席既同事傾吓計..新人住場時,捉埋jacky同percy出去幫手放紙條禮炮.新郎表現邊彈電結他,邊唱歌,又有送99支玫瑰,之後有MC帶領既抽獎遊戲.我同德輝隨後既工作就係跟大隊去敬酒.  

去到大姐個枱時,點知光爺隊杯威士忌黎.無法子,焗住飲,一陣熟悉既燒喉味道,有啲似芝華仕.好在光爺俾番用黎跟敬酒大隊個杯啤酒過我,於是我一個轉身行到隔離枱就吐番落杯啤酒度,回避率80%!番到座位,隔離枱大姐大豆,大ricky開始係咁隊我地個枱飲,培爺首當其充,跟住就係大力,再殺到德輝同我.雖然有啲混亂,但都幾開心丫~

送埋客,等新人換好衫,執好野,就幫手枱去停車場.由於大ricky覺得唔夠喉,放是同雞脾,percy,子健,大力先去附近既酒吧,我搞掂埋啲手尾就去會合佢地.

飲完一set,又一set,我同percy兩點幾就走先,衰仔啲都咁話,真係好攰同辛苦,隻眼又腫又痛,都係坐percy順風的士番屋企抖吓先...