2007年5月11日 星期五

緝拿歸案

番完夜,訓到十二點幾,收到洗衣機維修技工既電話,話點半會到埗.繼續訓到點半左右自已醒咗,但師傅要成近兩點至到.
師傅個樣有啲似林偉,渣公司偉仕綿羊上門.師傅話多數係個桶既螺絲鬆咗,所以轉動時動有聲響.拆外殼,收緊螺絲後,又真係無再有"叮叮"聲.師傅好好人,仲答咗我幾個洗衣機既問題添.婉拒我既冰凍可樂,師傅就騎羊離去.


鬼咁好天,食完個甜筒,就換上工衣,動手為愛羊清洗打腊.好耐都無幫愛羊打腊啦,上次清洗完,開始打腊時就落過雲雨,跟住就間斷咁落咗幾日...今次卒之都可以企企埋埋啦.搞咗近三個鐘,只係爭未"省"電鍍parts,因為唔見咗支"省"銀膏.番入屋沖個涼,始終都係唔憤氣,繼續全屋搜查,睇吓有無四圍擺,或都係跌埋一角.

當我拉開書枱隔離既箱時,俾我見到尋晚令台灣女生尖叫既george(某油漆廣告中,四腳蛇既名字)之遺體.話說尋晚人家係厨房尖叫,話見到有四腳蛇.我入去地氈式搜索,都係唔見,於是栅番厨房窗(人家怪我當初開咗隻窗黎通風)向邊位角位噴殺蟲劑,再栅埋度門黎焗過夜.初步懷疑george不敵毒氣,走咗出黎客廳唞氣,但最終毒氣攻心,與世長辭.....
兇手落網,case closed.

用膠袋包好,放入厨房既大袋垃圾,騎羊出門口時,順手扔落大型阿公垃圾箱.係市中心相熟影視店望咗好耐,"簡"咗隻tornado,但係俾錢時,見到姐仔手上有隻"冧歌有情人"music and lyric,於是問吓有無得租.姐仔點一點頭,就將一個光碟套貼係dvd盒內,睇黎係新番既碟,正準備上架.之前都有啲想去戲院睇,但無時間,今次仲可以係新碟頭啖湯,無花無漬,好似用$10買隻新碟番屋企睇咁,正呀~~


係惠康買咗啲野,就騎羊番屋企開洗衣機同煮單身漢餐.是日菜式係炒之前有剩既菜心(已洗好並放係雪櫃),同煎伯母醃既雞扒.由於塊雞扒太厚,所以要耐啲時間同有少少燶,睇黎下次都係用細火黎煎會隱陣啲.
食完飯,晾埋衫,洗咗啲碟,又急急騎羊接人家放工.我負責吸塵,人家負責抺地.我話不如我用地拖快快手搞掂,但人家堅持要手抺....激氣......
沖完涼,一齊係客廳睇music and lyric,都幾好睇,裡面既歌都幾好聽,最搞笑係pop個首"Pop Goes My Heart"既八十年代MV,動作搞鬼~片中男女主角一齊作既"WAY BACK INTO LOVE"都幾好聽,歌詞又好~

好多時我都係係電影裡搵到啱聽既歌,好聽既歌唔太多,尤其係港產,好多時啲詞都係"鑑硬"塞入首曲,無咩主題之餘,又要用假聲至唱到.
ps:最終都俾我係書枱右下格搵到支"省"銀膏~